Starfield: Jak otrzymać zwrot pieniędzy? Starfield - poradnik, porady
Być może Starfield nie spełnił Waszych oczekiwań i chcielibyście otrzymać zwrot pieniędzy za grę. Tutaj dowiecie się, co trzeba zrobić, aby odzyskać pieniądze.
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2023
Jeżeli kupiliście Starfielda przez przypadek, albo gra nie spełniła Waszych oczekiwań lub po prostu Wam się nie spodobała, to możecie otrzymać za nią zwrot pieniędzy. Nasz poradnik wyjaśnia co trzeba zrobić i jakie warunki należy spełnić, żeby odzyskać zainwestowane w Starfielda fundusze.
Steam - zwrot pieniędzy
Na Steamie możecie otrzymać zwrot pieniędzy za przedpremierowy zakup Starfielda oraz jeśli zapłaciliście za grę po premierze. Aby je odzyskać musicie:
- spędzić nie więcej niż 2 godziny w grze;
- zwrócić grę w ciągu 14 dni od jej zakupu.
Jeśli spełniacie powyższe warunki, to przejdźcie na stronę help.steampowered.com lub do zakładki "Pomoc techniczna Steam" w aplikacji.
- Kliknijcie w "Transakcje".
- Pod nagłówkiem "Potrzebuję pomocy z poprzednim zakupem lub wysyłką" zobaczycie listę niedawno zakupionych produktów - wybierzcie Starfielda.
- Kliknijcie w "Chcę otrzymać zwrot pieniędzy".
- W tabeli "Poproś o zwrot pieniędzy" wybierzcie metodę zwrotu.
- Na koniec podajcie powód żądania zwrotu.
- Wasze pieniądze powinniście odzyskać w ciągu maksymalnie 7 dni.
Xbox - zwrot pieniędzy
Jeśli kupiliście Starfielda na konsoli Xbox Series X/S lub w sklepie Microsoftu na PC, to żądanie o zwrot pieniędzy za grę możecie złożyć wyłącznie na stronie internetowej support.xbox.com.
Pamiętajcie, że o odzyskanie pieniędzy możecie się starać w ciągu 14 dni od dnia zakupu oraz jeśli nie spędziliście w grze "znacznej ilości czasu".
- Po przejściu na stronę support.xbox.com zalogujcie się na swoje konto Microsoft.
- Z zakładki "zażądaj dostępności" wybierzcie Starfielda.
- Kliknijcie w "zażądaj zwrotu kosztów".
- Wypełnijcie zgłoszenie podając powód żądania zwrotu oraz swój adres e-mail.
- Pieniądze odzyskacie w ciągu maksymalnie kilku dni roboczych.