Ucieczka przed myśliwcem kapitana Trace'a | Epizod 5 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Ucieczka przed myśliwcem kapitana Trace'a
Kapitan Gabriel Trace pojawi się w trakcie wyświetlania scenki przerywnikowej, pilotując myśliwiec i dążąc do zamordowania Nilin. Przed Tobą bardzo długa scena ucieczki, którą musisz rozpocząć tuż po odzyskaniu pełnej kontroli nad główną bohaterką.
Wyrusz prosto, przeskakując nad balustradą. Po wylądowaniu na niższej partii dachu skieruj się w stronę poziomych rur, nad którymi również należy przeskoczyć. Kontynuuj bieg, doskakując do rury przymocowanej do sąsiedniego budynku. Nilin utraci tu na chwilę równowagę, ale nie musisz się na szczęście obawiać tego, że zginie, bo scena ta jest w pełni wyreżyserowana.
Zaczekaj aż Nilin złapie się gzymsu i zacznij przesuwać się w prawo, doskakując do prawej krawędzi, a następnie do tej zlokalizowanej powyżej. Przesuń się raz jeszcze w prawo, wykonując skok w stronę dachu, na który można się wspiąć. Ruszaj dalej i bądź gotowy na kolejne spotkanie z myśliwcem Trace'a.
Skieruj się od razu prosto, nie przejmując się tym, że biegniesz w stronę wrogiej maszyny latającej. Uważaj po dotarciu do szklanego dachu, wybierając jego prawą część i unikając tym samym wpadnięcia do budynku.
Bądź gotowy na wykonanie skoku w stronę najbliższego rusztowania i skręć następnie w lewo. Nilin po chwili spadnie na niższy poziom rusztowań i dokładnie w tym momencie powinieneś się zatrzymać. Obróć się o 180 stopni i wykonaj kilka kroków do przodu, starając się jak najszybciej zlokalizować pokazaną na screenie pamięć Mnesist (Mnesist Memory).
[Nowy wpis w dzienniku: Neo-Paris Landmarks (Punkty orientacyjne Neo-Paryża) - Memorize HQ (Główna siedziba Memorize)]
Ponownie odwróć się i błyskawicznie wznów ucieczkę, albowiem wrogi myśliwiec w dalszym ciągu będzie prowadził ostrzał. Doskocz do kolejnego rusztowania i po wyświetleniu krótkiej cut-scenki zwróć się w stronę nowej zasłony (Shutter). Użyj szybko Force Spammera do opuszczenia tej zasłony (nie możesz się zbytnio ociągać, bo zostaniesz ostrzelany).
Podbiegnij do opuszczonej przed chwilą zasłony i złap się tutejszej krawędzi. Przystąp teraz do doskakiwania do kolejnych okolicznych krawędzi, przesuwając się sukcesywnie w lewo. Zatrzymaj się w pokazanej na screenie pozycji. Zaczekaj aż Trace zakończy ostrzał tej części rusztowania i DOPIERO WTEDY doskocz do górnej krawędzi. W analogiczny sposób zachowaj się po zbliżeniu do drugiego uszkodzonego fragmentu rusztowania.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie