Przeprawa przez drugą część więzienia | Epizod 4 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Przeprawa przez drugą część więzienia
Wyjdź z koszar i podejdź do zlokalizowanego w pobliżu punktu wyświetlenia wirtualnej projekcji. Po załączeniu projekcji wciśnij klawisz/przycisk namierzania i zacznij rytmicznie wciskać klawisz/przycisk interakcji z zamiarem dokonania pełnej synchronizacji. Możesz już otworzyć drzwi prowadzące do nowego pomieszczenia administracyjnego (Administration Office III).
Ruszaj prosto, korzystając ze schodów oraz nowego punktu medycznego (SAT Hatch). Otwórz drzwi prowadzące do centrum dowodzenia (Enforcer HQ) i wejdź do środka, doprowadzając do zainicjowania pierwszego pojedynku ze strażnikiem wyposażonym w tarczę (Heavy Prison Enforcer).
Kluczem do pokonania wartownika jest oczywiście pozbawienie go tarczy i najprostszą metodą na osiągnięcie pożądanego rezultatu jest skorzystanie z ataku Junk Bolt (prawy przycisk myszy po załączeniu trybu namierzania). Warto w tym miejscu przypomnieć, że musisz dysponować pełną energią Spammera, bo tylko wtedy wspomniany atak może być odpalony. W wyniku trafienia strażnik straci swoją tarczą, stając się podatny na bardziej standardowe uderzenia.
[Nowy wpis w dzienniku: Enemy Information (Informacje na temat przeciwników) - Heavy Prison Enforcer]
Po rozprawieniu się z pojedynczym wartownikiem zlokalizuj drzwi prowadzące do bocznego składziku (Enforcer Outfit Storage Room). Zbadaj ten składzik z zamiarem pozyskania pamięci Mnesist (Mnesist Memory). Możesz już wybrać jedne z drzwi prowadzących do sali treningowej (Enforcer Training Room). Przejdź do głównego pomieszczenia treningowego, doprowadzając do rozpoczęcia zdecydowanie dłuższej bitwy.
[Nowy wpis w dzienniku: Neo-Paris Landmarks (Punkty orientacyjne Neo-Paryża) - La Bastille Fortress (Twierdza w Bastylii)]
Przystąp do atakowania zgromadzonych w pobliżu strażników (Prison Enforcer) (Heavy Prison Enforcer). W pierwszej kolejności proponuję skupić się na wartownikach wyposażonych w tarcze. Ponownie polegaj na ataku Junk Bolt, doprowadzając do niszczenia tarcz przeciwników i czyniąc ich w rezultacie podatnymi na standardowe uderzenia. Nie zapominaj oczywiście o wykonywaniu licznych uników, nie dając przeciwnikom zbyt wielu okazji do łapania Nilin i wydłużania regeneracji jej specjalnych ruchów.
Tuż po zjawieniu się drugiej grupy wartowników gra przyzna ci dostęp do nowego specjalnego ruchu, a mianowicie Bomby logicznej (Logic Bomb). Wywołaj okno specjalnych akcji, wybierz nowo odblokowany atak, a następnie zaznacz dowolnego przeciwnika nie używającego tarczy (wybór postaci nie odgrywa żadnej roli). Na koniec zgodnie z sugestią odskocz do tyłu, tak by Nilin nie ucierpiała w wyniku eksplozji.
Jak zapewne zauważyłeś użycie bomby logicznej pozbawiło tarcz wszystkich oponentów, którzy przebywali w pobliżu eksplodującego wartownika. Końcowa część walk jest już nieco prostsza. Regularnie odpalaj pozostałe specjalne ataki (furia Sensen, Sensen DOS), przemieszczając się przez cały czas po polu bitwy i szukając okazji do wyprowadzania bezbłędnych kombinacji ruchów. Po rozprawieniu się ze wszystkimi wartownikami wysłuchaj rozmowy z Edge'em.
Zlokalizuj interaktywne drzwi prowadzące do Sektora III. Tuż po otwarciu tych drzwi obróć się w lewo i namierz pokazanego na screenie pasożyta (Scaramech) z zamiarem jego eksterminacji. Możesz już ruszać dalej, natrafiając po drodze na nowy punkt medyczny (SAT Hatch).
Skręć w prawo i skorzystaj ze schodów prowadzących do miejsca odtworzenia kolejnej wirtualnej projekcji. Tuż po załączeniu projekcji przytrzymaj klawisz/przycisk celowania i rozpocznij rytmiczne wciskanie klawisza/przycisku interakcji z zamiarem odblokowania sobie dostępu do tutejszych drzwi. Wkrocz do nowego obszaru i udaj się do kolejnych drzwi. Gra wkrótce wyświetli scenkę przerywnikową z udziałem poszukiwanej przez Nilin Madame.