Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Remember Me - poradnik do gry

Remember Me - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeprawa przez drugą część slumsów | Epizod 3 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Przeprawa przez drugą część slumsów

Wespnij się i ruszaj prosto, przeskakując nad murkiem i wysłuchując krótkiej rozmowy z Edgeem - Przeprawa przez drugą część slumsów | Epizod 3 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Wespnij się i ruszaj prosto, przeskakując nad murkiem i wysłuchując krótkiej rozmowy z Edge'em. Skorzystaj w razie potrzeby z punktu medycznego (SAT Hatch), przeskocz nad kolejną balustradą, odchyl się do tyłu i wykonaj skok w stronę dużego billboardu. Przejdź nad billboardem, po raz kolejny odchyl główną bohaterkę i wykonaj jeszcze jeden skok.

Zatrzymaj się na kilka chwil na niewielkim fragmencie dachu, albowiem pozostawiono tu pokazaną na dołączonym screenie pamięć Mnesist (Mnesist Memory) - Przeprawa przez drugą część slumsów | Epizod 3 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Zatrzymaj się na kilka chwil na niewielkim fragmencie dachu, albowiem pozostawiono tu pokazaną na dołączonym screenie pamięć Mnesist (Mnesist Memory). Możesz już ruszać dalej, korzystając z pobliskiej drabinki.

[Nowy wpis w dzienniku: Neo-Paris Landmarks (Punkty orientacyjne Neo-Paryża) - The Slum 404 (Slumsy 404)]

Ruszaj prosto, wykonując skoki w stronę kolejnych dużych platform - Przeprawa przez drugą część slumsów | Epizod 3 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Ruszaj prosto, wykonując skoki w stronę kolejnych dużych platform. Po dotarciu na największą z platform napadną Cię nowe potwory (Prowler Leaper)(Skinner Leaper). Zajmij się na początek eksterminacją słabszych mutantów, nie zapominając o możliwości wykorzystywania Spammera do "odczepiania" potworów od ścian budynków.

Gra wkrótce przyzna ci dostęp do nowej kategorii ruchów, a mianowicie ruchów łańcuchowych (Chain Pressens) - Przeprawa przez drugą część slumsów | Epizod 3 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Gra wkrótce przyzna ci dostęp do nowej kategorii ruchów, a mianowicie ruchów łańcuchowych (Chain Pressens). Działanie ruchów z tej grupy polega na dziedziczeniu i wzmacnianiu poprzednich akcji w danej kombinacji. Przykładowo, umieszczenie ruchu łańcuchowego razem z ruchami mocy sprawi, że Nilin będzie zadawała jeszcze większe obrażenia, a umieszczenie go razem z ruchami regeneracji doprowadzi do zwiększenia skuteczności procesu leczenia. Zgodnie z podpowiedzią gry jedyny dostępny na chwilę obecną ruch łańcuchowy dobrze byłoby umieścić w jednym z bardziej odległych slotów wybranej przez Ciebie kombinacji, gdyż wzmocni to jego działanie. Przykładowe combo pokazane zostało na powyższym screenie.

Możesz już wznowić prowadzenie walk - Przeprawa przez drugą część slumsów | Epizod 3 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Możesz już wznowić prowadzenie walk. Podobnie jak w przypadku bitwy stoczonej w pierwszej części slumsów musisz najpierw rozprawić się ze wszystkimi słabszymi mutantami (Prowler) i dopiero wtedy zaatakować silniejszego potwora (Skinner). Nie zapominaj oczywiście o możliwości odpalania furii Sensen, która może ci znacząco pomóc w odniesieniu zwycięstwa.

Odszukaj nowy interaktywny przełącznik i użyj na nim Spammera, co doprowadzi do opuszczenia drabiny - Przeprawa przez drugą część slumsów | Epizod 3 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Odszukaj nowy interaktywny przełącznik i użyj na nim Spammera, co doprowadzi do opuszczenia drabiny. Ruszaj po drabinie na górę. Po dotarciu do jej końcowej części wykonaj dwa skoki w stronę zlokalizowanych po lewej stronie krawędzi. Przesuwaj się dalej w lewo, podciągając się po drodze z zamiarem złapania się wyższej krawędzi.

Po dotarciu do końcowej części krawędzi odchyl główną bohaterkę do tyłu i zdecyduj się na wykonanie nowego skoku - Przeprawa przez drugą część slumsów | Epizod 3 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Po dotarciu do końcowej części krawędzi odchyl główną bohaterkę do tyłu i zdecyduj się na wykonanie nowego skoku. Tuż po tym jak Nilin złapie się balustrady OPUŚĆ SIĘ, co pozwoli ci wylądować na pokazanej na screenie platformie, na której pozostawiono ulepszenia skupienia (Focus Boost).

Skorzystaj z drabinki i ruszaj dalej, doskakując do wystającej poziomej belki i automatycznie do nowej stabilnej platformy - Przeprawa przez drugą część slumsów | Epizod 3 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Skorzystaj z drabinki i ruszaj dalej, doskakując do wystającej poziomej belki i automatycznie do nowej stabilnej platformy. Skieruj się prosto, odnajdując punkt medyczny (SAT Hatch) oraz drzwi, które można otworzyć z pomocą Spammera. Po dotarciu do nowej lokacji obróć się na początek w lewo i zlokalizuj pokazanego na dołączonym screenie pasożyta (Scaramech), którego należy się oczywiście pozbyć.

Ruszaj dalej, wysłuchując krótkiej rozmowy z Tommym i mijając płonący wrak - Przeprawa przez drugą część slumsów | Epizod 3 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Ruszaj dalej, wysłuchując krótkiej rozmowy z Tommym i mijając płonący wrak. Tuż po skorzystaniu ze schodów odwróć się i zbadaj pokazany na powyższym screenie obszar sąsiadujący ze schodami, albowiem do odnalezienia jest tu pamięć Mnesist (Mnesist Memory).

[Nowy wpis w dzienniku: Memorize and the Sensen (Memorize i Sensen) - Philosophy of Charles Cartier-Wells (Filozofia Charlesa Cartiera-Wellsa)]

Wznów przemarsz - Przeprawa przez drugą część slumsów | Epizod 3 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Wznów przemarsz. Po dotarciu do krawędzi namierz znajdujący się w tym miejscu dźwig i skorzystaj ze Spammera, dzięki czemu odblokujesz sobie przejście i będziesz mógł doskoczyć do sąsiedniej półki. Rozważ skorzystanie z kolejnego punktu medycznego (SAT Hatch) i podejdź do interaktywnych paneli, na których raz jeszcze należy użyć Spammera. Pozostań w tym miejscu i zlokalizuj pokazanego na screenie pasożyta (Scaramech), który przyczepił się do jednego z podniesionych paneli.

Zlikwiduj pasożyta i dopiero wtedy wykonaj nowy skok - Przeprawa przez drugą część slumsów | Epizod 3 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Zlikwiduj pasożyta i dopiero wtedy wykonaj nowy skok. Rozpocznij teraz eksplorację liniowych i bardzo słabo oświetlonych korytarzy, w trakcie której gra będzie sygnalizowała pojawienie się nowej odmiany mutanta. Mijane po drodze reflektory (Floodlight) możesz teoretycznie ignorować, choć załączając je będziesz doprowadzał do wyświetlania ciekawych scenek z udziałem "towarzyszącej" ci kreatury. Skorzystaj z dwóch drabinek i otwórz drzwi, docierając do większego hangaru, w którym czeka Cię już pojedynek z nieznanymi ci jeszcze potworami.