Podróż windą towarową | Epizod 7 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Podróż windą towarową
Po rozpoczęciu tego epizodu wykonaj kilka kroków do przodu, doprowadzając do wyświetlenia scenki przerywnikowej z udziałem oszalałego kapitana Trace'a i rozpoczęcia pierwszej bitwy. Na początek do pokonania są standardowi i elitarni wartownicy (Prison Enforcer) (Elite Enforcer) (Elite Heavy Enforcer) oraz latający robot Seraphim (AV-48S Seraphim). W pierwszej kolejności proponuję zająć się właśnie latającym przeciwnikiem, czy to z wykorzystaniem dystansowego ataku Junk Bolt czy specjalnej akcji Rdzewiej w szczątkach (Rust In Pieces). W tym drugim przypadku wymagane jest oczywiście uprzednie naładowanie paska skupienia (Focus).
Po rozprawieniu się z latającym robotem skup się na atakowaniu elitarnych żołnierzy. Warto w tym miejscu przypomnieć, że możesz bezkarnie niszczyć tarcze elitarnych wrogów (najlepiej atakiem Junk Bolt), a także że najlepszą metodą na ich szybką i sprawną eliminację jest Kamuflaż Sensen (Sensen Camo).
Nie licz oczywiście na to, że pozbycie się pierwszej grupy przeciwników załatwi sprawę, bo wrogi statek powietrzy wkrótce przetransportuje w to miejsce kolejnych wrogów. Spodziewaj się jeszcze trudniejszej bitwy, gdyż oprócz żywych przeciwników (Prison Enforcer) (Elite Enforcer) na platformie windy towarowej pojawią się także pojedynczy robot Seraphim (AV-48S Seraphim) oraz dwa roboty Nephilim (AV-48N Nephilim).
Tak jak wcześniej, polecam najpierw zająć się eliminacją wszystkich wrogo nastawionych maszyn. Staraj się wykonywać częste uniki, gdyż z racji obecności aż trzech robotów będziesz musiał przywiązywać bardzo dużą uwagę do ich ataków. Co najmniej jednego robota pozbądź się z pomocą specjalnego ruchu Rdzewiej w szczątkach (Rust In Pieces), a pozostałe zniszcz z pomocą ataku Junk Bolt.
Pozbycie się żywych przeciwników nie powinno się już okazać tak trudne, choć uważaj oczywiście na elitarnego wartownika, likwidując go dzięki wykorzystaniu Kamuflaża Sensen (Sensen Camo) lub Bomby logicznej (Logic Bomb) w połączeniu z ruchami regeneracji. Na koniec zajmij się najsłabszymi "standardowymi" strażnikami.
Po wygranej bitwie wysłuchaj rozmowy z Edge'em i podejdź do panelu sterowania windy towarowej. Duża platforma po chwili wprawiona zostanie w ruch, aczkolwiek nie oznacza to końca kłopotów, bo w okolicy pojawi się robot AV-78 Zorn.
Na szczegółowe omówienie taktyki działania w trakcie pojedynku z Zornem zapraszam do końcowej części opisu przejścia trzeciego epizodu gry, tym bardziej, że nowe starcie z tą odmianą robota niczym szczególnym się nie wyróżnia. Gwoli przypomnienia, musisz utrzymywać bezpieczny dystans od robota i unikać jego ataków, używając jednocześnie Spammera do osłabiania i docelowo niszczenia jego górnych kończyn.
Kontynuuj prowadzenie ostrzału ze Spammera do momentu zniszczenia obu kończyn Zorna. Unikaj od tego momentu wypuszcznych przez robota fal uderzeniowych, wyczekując momentu, w którym będzie można użyć ataku dystansowego Junk Bolt (prawy przycisk myszy).
Po tym jak Zorn zostanie ogłuszony podbiegnij do robota i wciśnij klawisz/przycisk interakcji (akcja Terminate). Pozostało ci już tylko zaliczyć prostą scenkę QTE: atak nogą (prawy przycisk myszy), atak pięścią (lewy przycisk myszy), atak nogą (prawy przycisk myszy).
Po wygranym pojedynku z Zornem dokładnie zbadaj ogromny szyb windy. Pozwoli ci to zlokalizować dość wyraźnie oddalonego i pokazanego na powyższym screenie pasożyta (Scaramech).
Możesz już wycelować w jedyny interaktywny przycisk na ścianie, doprowadzając do odsłonięcia drabiny. Złap się drabinki i dotrzyj na górny balkonik z nowymi drzwiami.