Dotarcie do sali przesłuchań | Epizod 4 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Dotarcie do sali przesłuchań
Wyjdź z celi i dokładnie zbadaj najbliższą okolicę. W pierwszej kolejności zainteresuj się interaktywnym ekranem i punktem medycznym (SAT Hatch). Następnie zbliż się do obszaru patrolowanego przez drona bojowego. Zaczekaj aż maszyna latająca oddali się od słabiej oświetlonej części pomieszczenia i udaj się tam, dzięki czemu zlokalizujesz pokazane na dołączonym screenie ulepszenie skupienia (Focus Boost).
Dopiero teraz wybierz oświetlony na czerwono korytarz prowadzący do sal przesłuchań (Interrogation Rooms). Wkroczenie do nowej większej sali będzie równoznaczne z rozpoczęciem kolejnej bitwy, w której oprócz strażników więziennych (Prison Enforcer) weźmie także udział latający robot strażniczy (AV-48S Seraphim).
Po rozpoczęciu pierwszej części walk skup się przede wszystkim na nieznanym ci jeszcze latającym robocie. Staraj się wykonywać uskoki i unikać w ten sposób odnoszenia obrażeń w wyniku ostrzału. Do atakowania Seraphima polecam używać broni Spammer, a konkretnie ataku Junk Bolt, gdyż pojedyncze trafienie powinno odebrać robotowi dokładnie pół paska zdrowia.
Po tym jak latający robot zostanie trafiony załączy na kilka chwil osłonę, ale akurat ci to nie przeszkodzi, bo i tak musisz zaczekać na regenerację paska energii Spammera. Drugi strzał powinien zniszczyć Seraphima i dopiero w tym momencie zajmij się atakowaniem "zwykłych" strażników.
[Nowy wpis w dzienniku: Enemy Information (Informacje na temat przeciwników) - AV-48S Seraphim]
Wraz z awansowaniem do drugiej części bitwy w sali tej pojawią się dwa nowe roboty strażnicze oraz dość liczna grupka strażników. Podobnie jak wcześniej, używaj ataku Junk Bolt do niszczenia latających przeciwników, wykonując w międzyczasie liczne uniki. Jeśli chcesz możesz też skorzystać ze specjalnego ruchu Sensen DOS, gdyż atak ten unieruchomi również roboty strażnicze. Kontynuuj prowadzenie walk do momentu zlikwidowania wszystkich wrogów.
Wybierz nowo odblokowane schody prowadzące do następnej części więzienia. Tuż po skorzystaniu z tych schodów zbadaj okoliczne ściany, albowiem do jednej z nich przyczepiony jest kolejny pasożyt (Scaramech) (powyższy screen). Możesz już wyruszyć dalej, docierając do nowych interaktywnych drzwi.
Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu zbadaj interaktywny ekran oraz pozaglądaj do wszystkich narożników. W pokazanym na powyższym screenie słabiej oświetlonym narożniku pozostawiono ulepszenie skupienia (Focus Boost). Wyrusz teraz w stronę korytarza z czerwoną posadzką.
Boczne sale przesłuchań są niedostępne i jedynym wyjątkiem jest ta oznaczona numerem 3. Nie musisz jednak jej badać, bo nic ciekawego (poza więźniem) tam nie odnajdziesz. Wybierz się w rezultacie od razu do drzwi sali przesłuchań numer 6 (Interrogation Room 06).