Dotarcie do miejsca pobytu Scylli Cartier-Wells | Epizod 5 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Dotarcie do miejsca pobytu Scylli Cartier-Wells
Podejdź do ściany z interaktywnym pionowym elementem i przystąp w tym miejscu do wspinaczki. Po znalezieniu się przy górnym balkonie budynku Memorize zacznij przesuwać się w prawo, docierając do miejsca, w którym Nilin będzie się mogła podciągnąć. Przygotuj się, bo przed Tobą największa bitwa tego epizodu!
Na sam początek czeka Cię starcie z elitarnym strażnikiem (Elite Enforcer), któremu będą towarzyszyły dwa zniewolone mutanty (Reconversion Leaper). Z racji tego, że na balkonie nie ma chwilowo żadnych innych przeciwników najlepiej będzie na spokojnie rozprawić się najpierw z mutantami (polecam długie combosy) i następnie z elitarnym żołnierzem (ruchy regeneracji lub Bomba logiczna).
[Nowy wpis w dzienniku: Enemy Information (Informacje na temat przeciwników) - Reconversion Leaper]
W drugiej części bitwy wezmą udział nowy elitarny strażnik (Elite Enforcer) oraz dość liczna grupa "standardowych" wartowników (Enforcer) (Heavy Enforcer). Z racji tego, że przeciwnicy początkowo powinni być rozstawieni blisko siebie wskazane jest skorzystanie z Bomby logicznej (Logic Bomb). W dalszej fazie walk zajmij się zniszczeniem tarcz strażników i tradycyjnie zostaw sobie elitarnego oponenta na sam koniec.
Trzecia część bitwy jest zdecydowanie najtrudniejsza, albowiem oprócz elitarnego strażnika (Elite Enforcer) i zwykłych przeciwników (Enforcer) na balkonie pojawią się też dwa roboty Nephilim (AV-48N Nephilim). Staraj się przede wszystkim pozostawać w ciągłym ruchu, albowiem z racji niewielkich rozmiarów pola walk łatwiej niż zazwyczaj będzie odnieść niepotrzebne obrażenia. Pierwszą z maszyn Nephilim najlepiej jest zniszczyć dzięki wykorzystaniu specjalnego ruchu Rdzewiej w szczątkach (Rust In Pieces), dzięki czemu eksplodując zabije lub osłabi ona także pozostałych wrogów.
Jeśli zaś chodzi o drugiego robota, możesz zaczekać na zregenerowanie się specjalnego ataku (pamiętaj o ruchach schładzających!) lub użyć alternatywnej metody, czyli dystansowego ataku Junk Bolt. Atakowaniem wartowników zajmij się dopiero po rozprawieniu się z robotami Nephilim, najpierw eliminując zwykłych żołnierzy i następnie elitarnych najemników (zapewne dostępna jest już ponownie Bomba logiczna).
Po zakończonych walkach wysłuchaj rozmowy z Edge'em i podejdź do pierwszej wirtualnej projekcji (Remembrane) powiązanej z postacią kapitana Trace'a. Po rozpoczęciu odtwarzania projekcji bądź gotowy do wykonania procesu synchronizacji, dzięki czemu odblokujesz sobie możliwość uaktywnienia zamka w drzwiach wejściowych do budynku.
Podejdź do drugiej wirtualnej projekcji i ją odtwórz. Przed Tobą niezbyt skomplikowana zagadka polegająca na odgadnięciu prawidłowej kombinacji do drzwi w oparciu o podpowiedzi podsuwane przez kapitana Trace'a. Prawidłowa kombinacja pokazana została na powyższym screenie i wygląda ona następująco: 2-0-5-8.
Wejdź do budynku i zajmij się dokładnym zbadaniem pierwszej dużej sali, albowiem do odnalezienia jest w tym miejscu pokazany na dołączonym screenie pasożyt (Scaramech). Ruszaj dalej, zatrzymując się po dotarciu do nieczynnej windy.
Jak zapewne zauważyłeś możesz tu wybrać czy chcesz skorzystać z lewych czy z prawych schodów. Wybór ten nie odgrywa żadnej roli, bo w obu przypadkach wpadniesz na drony bojowe patrolujące okolicę. Bardzo ostrożnie przemieszczaj się do przodu, unikając znalezienia się w polu rażenia dronów. Niezależnie od wybranej ścieżki musisz zdecydować się na postój w jednym z narożników i zaczekaj aż przeleci obok Ciebie pierwszy z dronów.
Nie śpiesz się z opuszczeniem tej lokacji, tylko zajmij się koniecznie zbadaniem pokazanego na powyższym screenie czerwonego pomieszczenia, w którym pozostawiono pamięć Mnesist (Mnesist Memory).
[Nowy wpis w dzienniku: Technology (Technologia) - Pick-socket (Elektroniczny wytrych)]
Dopiero teraz wybierz przejście prowadzące do biura Scylli Cartier-Wells. Wciśnij w odpowiednim momencie klawisz/przycisk interakcji, dzięki czemu przystąpisz do nowej sekwencji związanej z modyfikowaną wspomnień Scylli.