Podążanie ścieżką wyznaczoną przez wirtualne projekcje | Epizod 2 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Podążanie ścieżką wyznaczoną przez wirtualne projekcje
Począwszy od tego miejsca będziesz odnajdował wirtualne projekcje (Remembranes) pozostawione przez spotkanego w rotundzie łowcę i ich założeniem jest udzielenie wsparcia Nilin w dotarciu do miejsca pobytu pani architekt. Podejdź do pierwszej projekcji i wciśnij klawisz/przycisk interakcji żeby ją obejrzeć (każdą projekcję można odtwarzać dowolną ilość razy).
Ustaw się teraz przy kolejnej projekcji. W trakcie jej wyświetlania zbliż się do zamkniętych drzwi i obróć się w lewo. Wciśnij klawisz/przycisk celowania z zamiarem namierzenia lewego mechanizmu otwierania drzwi (powyższy screen). Możesz już zacząć rytmicznie wciskać klawisz/przycisk interakcji celem uzyskania pełnej synchronizacji.
Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem to panel kontrolny stanie się aktywny i będziesz mógł odblokować sobie dalsze przejście. Jeżeli synchronizacja nie powiodła się to załącz raz jeszcze projekcję i spróbuj ponownie. Po znalezieniu się przy rozwidleniu skręć w prawo.
Podejdź do nowych strażników (Enforcer) i zacznij ich atakować. Z racji tego, że do wyeliminowania są tylko dwie osoby nie warto marnować furii Sensen, choć skorzystaj z okazji i zapoznaj się z podpowiedzią dotyczącą napełniania "zasilającego ją" niebieskiego paska skupienia (Focus Gauge). Pasek ten jest mianowicie ładowany za każdym razem gdy Nilin zada lub otrzyma obrażenia. Na dodatkową premię możesz liczyć wykonując egzekucję na przeciwniku z przeciążonym czipem.
Jako że w okolicy nie ma żadnych interaktywnych przedmiotów skorzystaj od razu z drabiny. Podejdź do nowej wirtualnej projekcji i załącz ją. Podobnie jak wcześniej, musisz namierzyć interaktywny mechanizm drzwi i rozpocząć rytmiczne wciskanie klawisza/przycisku interakcji celem uzyskania pełnej synchronizacji. Użyj oczywiście na koniec odblokowanego mechanizmu, dzięki czemu otworzą się górne drzwi.
Obróć się w prawo, doskakując do pierwszej interaktywnej krawędzi i rozpoczynając nową wspinaczkę. Po tym jak Nilin złapie się wyższej krawędzi zaczekaj aż za jej plecami pojawi się latający dron (powyższy screen). Odchyl główną bohaterkę do tyłu i wykonaj skok w stronę drona, który powinien zakończyć się złapaniem krawędzi i wylądowaniem na nowej ścianie. Możesz już dokończyć wspinaczkę (górne krawędzie i lewa drabinka) mającą na celu opuszczenie tej lokacji.
Zlokalizuj nowy interaktywny ekran, a następnie podejdź do kolejnej wirtualnej projekcji z zamiarem odtworzenia nagrania. Wysłuchaj w szczególności komentarza dotyczącego unikania uzbrojonych dronów, bo już za chwilę zmuszony zostaniesz do ominięcia pierwszej tego typu maszyny.
Skorzystaj w razie potrzeby z nowego punktu medycznego (SAT Hatch), po czym podejdź do krawędzi i wykonaj skok w stronę metalowej balustrady. Zacznij przesuwać się w prawo, przechodząc przez balustradę w pokazanym na screenie miejscu. Zaczekaj aż bojowy dron poleci w lewo i omiń go od prawej strony, pamiętając o tym żeby się do niego nie zbliżać (dron skanuje obszar w promieniu 360 stopniu wokół siebie).
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie