Dotarcie do miejsca pobytu Charlesa Cartiera-Wellsa | Epizod 8 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Dotarcie do miejsca pobytu Charlesa Cartiera-Wellsa
Tuż po rozpoczęciu tego epizodu i wysłuchaniu standardowej wymiany zdań z Edge'em odwróć się i rozpocznij eksplorację początkowej części korytarza z posągami. Do odnalezienia jest tu przyczepiony do jednego z posągów i pokazany na powyższym screenie pasożyt (Scaramech).
Możesz już powrócić do miejsca startu i wyruszyć prosto, docierając do liniowych drzwi, które należy oczywiście otworzyć. Podejdź do kolejnych drzwi i otwórz je, tak by wkroczyć do ogromnej sali.
W lokacji tej czeka Cię duża porcja wspinaczki, przy czym żadne z wykonywanych czynności nie będą przesadnie skomplikowane i nie będziesz też musiał ścigać się z czasem. Na sam początek przeskocz nad balustradą, po czym przesuń się maksymalnie w lewo. Odchyl się do tyłu, wykonując skok w stronę interaktywnej krawędzi zlokalizowanej za plecami głównej bohaterki.
Doskocz do prawej krawędzi i przesuń się w prawo, mijając po drodze narożnik. Po dotarciu do końcowej części krawędzi puść się, pozwalając Nilin na złapanie się tej zlokalizowanej nieco niżej. Wykonaj teraz skok w stronę nieco bardziej odległej prawej krawędzi. Przesuń się maksymalnie w prawo, po czym doskocz do wyżej ulokowanej kostki.
Przesuń się w lewo i doskocz do wyższej krawędzi. Dla odmiany zacznij teraz przemieszczać się w prawo, zatrzymując się w nowym miejscu, w którym Nilin musi odchylić się i wykonać dłuższy skok. Po tym jak główna bohaterka poprawnie doleci do nowej konstrukcji doskocz do górnej krawędzi i przystąp do przemieszczania się w lewo.
Wkrótce zmuszony zostaniesz do tego żeby się opuścić. Przesuń się w lewo i wykonaj kolejny skok za siebie. Raz jeszcze opuść się, a po złapaniu się nowej krawędzi doskocz do tej, która zlokalizowana jest na lewo od głównej bohaterki.
Doskocz do górnej krawędzi, przesuń się maksymalnie w lewo i opuść się. Zdecyduj się teraz na doskoczenie do prawej krawędzi, po czym zacznij się ponownie opuszczać, kierując się w stronę dolnej części sali. Po dotarciu na sam dół przemieść się w prawo, odchyl do tyłu i wykonaj nowy dłuższy skok.
Przesuń się w prawo i puść krawędzi, tak by bezpiecznie dolecieć do tej, która znajduje się nieco niżej. Przemieść się w prawo i ponownie się opuść, tym razem lądując na niewielkiej stabilnej półce, na której możesz na chwilę odpocząć.
Podejdź do krawędzi wspomnianej półki i wciśnij klawisz/przycisk interakcji żeby się opuścić. Zeskocz do niższej krawędzi. NIE PUSZCZAJ się w tym miejscu, tylko doprowadź do tego żeby Nilin odchyliła się za siebie (powyższy screen). Pozostało ci już tylko wykonanie ostatniego skoku w stronę balustrady.
Obejrzyj scenkę przerywnikową z udziałem Charlesa Cartiera-Wellsa, na zakończenie której będziesz musiał wcisnąć klawisz/przycisk interakcji, przystępując do nowej sekwencji modyfikacji wspomnień drugiej osoby.