Rodzaje ruchów | Kombinacje ruchów (combosy) w Remember Me Remember Me poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Rodzaje ruchów
Uwaga - Wszystkie podstawowe kwestie związane z walką zostały omówione w opisie przejścia. Gra w bardzo dokładny sposób omawia też każdy nowy element w momencie jego odblokowania, tak więc pamiętaj o dokładnym czytaniu wyświetlanych na ekranie informacji!
System walki w Remember Me jest pod wieloma względami wyjątkowy, albowiem dzięki opcji konstruowania własnych kombinacji ruchów (combosów) możesz dokładnie ustalać jakie typy ataków Nilin ma wyprowadzać i czemu dokładnie mają one służyć (regeneracja, zadawanie jak największych obrażeń itp.). Gwoli przypomnienia, w grze mamy podział na pięć rozdzajów ruchów:
- Ruchy podstawowe (kolor szary) - Każda kombinacja, niezależnie od tego czy składa się z trzech czy nawet ośmiu uderzeń, rozpoczyna się właśnie od podstawowego ruchu. Ataki te zadają normalne obrażenia i nie mają żadnych dodatkowych "właściwości".
- Ruchy mocy (Power Pressens - kolor czerwony) - Kategoria ta jest odblokowywana w trakcie staczania pierwszej bitwy z mutantami, czyli tuż po rozpoczęciu pierwszego epizodu gry. Główną cechą tych ruchów jest to, że pozwalają one na zadawanie o wiele większych obrażeń.
- Ruchy regeneracji (Regen Pressens - kolor pomarańczowy) - Kategoria ta jest odblokowywana po napotkaniu jednej z większych grup mutantów w drodze do baru Tommy'ego w pierwszym epizodzie gry. Główną cechą tych ruchów jest odnawianie części paska zdrowia Nilin wraz z każdym poprawnym uderzeniem.
- Ruchy schładzające (Cooldown Pressens - kolor fioletowy) - Kategoria ta jest odblokowywana po napotkaniu dużej grupy wartowników w początkowej części drugiego epizodu gry. Główną cechą tych ruchów jest to, że skracają one czas oczekiwania na regenerację specjalnych ataków (S-Pressens).
- Ruchy łańcuchowe (Chain Pressens - kolor niebieski) - Kategoria ta jest odblokowywana w trakcie przeprawy przez drugą część slumsów w trzecim epizodzie gry. Główną cechą tych ruchów jest to, że dziedziczą i wzmacniają one efekty działania poprzednich ataków z danej kombinacji.