Pościg za celą z więzionym łowcą | Epizod 6 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Pościg za celą z więzionym łowcą
Rozejrzyj się po sali, w której stoczyłeś ostatnią bitwę i zlokalizuj generator zasilający drabinkę. Wyssaną z generatora energię najpierw najlepiej będzie wykorzystać do przedostania się do obszaru na parterze z sekretnym przedmiotem. Na lewo od nieczynnego już generatora znajdują się mianowicie pokazane na powyższym screenie zamknięte drzwi. Wyceluj w znajdujący się za nimi panel kontrolny, wysyłając w jego stronę energię z wytrycha.
Wkrocz do nowego obszaru, wybierając korytarz prowadzący do pomieszczenia oznaczonego jako XP Unit A. Po wejściu do tego pomieszczenia podejdź do szklanej ściany i zlokalizuj pokazaną na dołączonym screenie pamięć Mnesist (Mnesist Memory).
[Nowy wpis w dzienniku: Neo-Paris Landmarks (Punkty orientacyjne Neo-Paryża) - Mnemopolis Tower (Wieżowiec Mnemopolis)]
Powróć do głównej sali i "odbierz" energię od uaktywnionego niedawno terminalu. Udaj się teraz do drzwi z oznaczeniem Trauma Room i wyślij energię elektronicznego wytrycha w stronę znajdującego się za nimi kolejnego nieaktywnego panelu kontrolnego (powyższy screen).
Tuż po minięciu wspomnianych drzwi doprowadź do ponownego wyssania energii z ulokowanego tuż przy nich panelu kontrolnego. Korzystając z okazji zainteresuj się też pobliskim punktem medycznym (SAT Hatch). Wejdź do zlokalizowanej w okolicy windy i dopiero wtedy prześlij energię, wprawiając cały mechanizm w ruch.
Zaczekaj aż winda zawiezie Cię na wyższy poziom i na początek udaj się w prawo. Tuż po zejściu z platformy windy obróć się w jej stronę i po raz kolejny użyj elektronicznego wytrycha do wyssania energii. Rozpocznij teraz eksplorację górnych balkoników z kilkoma celami. Użyj wytrycha na panelu sterowania pokazanym na screenie 1 i wejdź do celi. Sprawdź sufit, dzięki czemu zlokalizujesz pokazanego na screenie 2 pasożyta (Scaramech).
Wyjdź z celi, pobierz energię z panelu sterowania i przeskocz nad balustradą żeby powrócić na dół. Musisz powtórzyć teraz wszystkie opisane wyżej czynności związane z przedostaniem się w pobliże windy i dotarciem z jej pomocą na wyższy poziom. Dla odmiany wybierz się teraz w lewo (powyższy screen). Podobnie jak wcześniej musisz tuż po zejściu z windy użyć elektronicznego wytrycha do wyssania energii.
Podejdź do miejsca, w którym znajdowała się cela Bad Requesta i użyj elektronicznego wytrycha na prawym panelu sterowania, odblokowując sobie w ten sposób przejście. Nabierz rozpędu i doskocz do widocznej w oddali krawędzi, po czym zacznij przesuwać się w lewo. Wespnij się na większą półkę i nie przejmuj się oddalającą się celą z więzionym łowcą, bo nie musisz tu ścigać się z czasem.
Zbliż się do krawędzi i wykonaj dłuższy skok w stronę zlokalizowanej po prawej stronie niżej położonej półki. Po wykonaniu tej akcji dokładnie zbadaj nową platformę, na której właśnie wylądowałeś, odnajdując bardzo wąskie przejście pokazane na screenie 1. Ścieżka ta zaprowadzi Cię do miejsca ukrycia łatki SAT (SAT Patch) (screen 2).
Powróć do miejsca niedawnego lądowania i użyj dystansowego ataku Junk Bolt (prawy przycisk myszy) do zniszczenia jednostki sterującej pracą cel (Cell Dispatch Control Unit).
Przystąp do wspinaczki mającej na celu dotarcie na dużą platformę znajdującą się po lewej stronie. Podejdź tu do dużej celi (Cell), która została pokazana w niedawnej scence przerywnikowej i zacznij ją przesuwać w lewo, używając oczywiście Force Spammera (powyższy screen). Możesz już skorzystać z nowo odblokowanego przejścia.
Zatrzymaj się po dotarciu do krawędzi. Popatrz do góry, namierz kolejną celę i użyj ponownie ulepszenia Force Spammer do sprowadzenia jej na dół. Zaczekaj na pojawienie się w tym miejscu metalowej konstrukcji, do której musisz oczywiście doskoczyć. Po udanym skoku namierz pokazane na screenie 1 urządzenie (Cell Structure) i wyceluj z nie, decydując się w tym miejscu na atak dystansowy Junk Bolt. Doskocz do przejścia, które odblokowało się przed Nilin i zbadaj tę okolicę, dzięki czemu zlokalizujesz pokazanego na screenie 2 pasożyta (Scaramech).
Powróć na metalową konstrukcję i dla odmiany doskocz do półki zlokalizowanej po przeciwległej stronie. Także i w tym miejscu do odnalezienia jest pokazany na dołączonym screenie pasożyt (Scaramech). Możesz już wyruszyć dalej, przeskakując nad metalową półką i lądując na niżej położonej platformie.
Obróć się w lewo, wyceluj w znajdującą się nad Nilin celę i w dobrze poznany już sposób użyj ulepszenia Force Spammer do ściągnięcia jej na dół. Doskocz do pustej celi, która pojawi się bezpośrednio przed główną bohaterką i po raz kolejny wykorzystaj umiejętność Force Spammer do obniżenia sąsiedniej celi.
Wykonaj dłuższy skok w stronę obniżonej przed chwilą celi i skręć w prawo. Zbliż się do nowej celi blokującej dalsze przejście i użyj Force Spammera żeby ją przesunąć do góry. Przejdź pod tą celą, obróć się w prawo i zlokalizuj po prawej stronie jeszcze jedną celę, którą należy przesunąć dla odmiany w lewo.
Doskocz do celi, która zatrzyma się bezpośrednio przed główną bohaterką. Przesuń się maksymalnie w lewo i podciągnij się, tak by przedostać się do wnętrza wspomnianej wyżej pustej celi.
Odwróć się w stronę sąsiedniej celi, w której przebywa Bad Request. Próba jej opuszczenia (Force Spammer) zaowocuje wyświetleniem dłuższej scenki przerywnikowej. Po zakończeniu cut-scenki wciśnij klawisz/przycisk interakcji z zamiarem pobrania wspomnień więzionego łowcy.