Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Remember Me - poradnik do gry

Remember Me - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dotarcie do głównej siedziby Memorize | Epizod 5 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Dotarcie do głównej siedziby Memorize

1 - Dotarcie do głównej siedziby Memorize | Epizod 5 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry
Zaczekaj aż myśliwiec Tracea rozbije się, wysłuchaj rozmowy z Edgeem i zajmij się na spokojnie zbadaniem tej lokacji - Dotarcie do głównej siedziby Memorize | Epizod 5 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Zaczekaj aż myśliwiec Trace'a rozbije się, wysłuchaj rozmowy z Edge'em i zajmij się na spokojnie zbadaniem tej lokacji. Zlokalizuj pokazany na screenie 1 interaktywny fragment ściany i skorzystaj z niego w celu przedostania się na górny balkonik. Odwróć się i złap się czerwonej rury, przystąpując do przemieszczania się w lewo (screen 2).

2 - Dotarcie do głównej siedziby Memorize | Epizod 5 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry
Wykonaj skok w stronę pionowej rurki i następnie lewej interaktywnej krawędzi - Dotarcie do głównej siedziby Memorize | Epizod 5 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Wykonaj skok w stronę pionowej rurki i następnie lewej interaktywnej krawędzi. Wespnij się na dach i ustaw się w pokazanym na screenie 1 miejscu. Doskocz do widocznego w oddali niżej położonego fragmentu dachu. Zbadaj dokładnie to miejsce, dzięki czemu zlokalizujesz łatkę SAT (SAT Patch), która była pokazywana na jednym z mijanych interaktywnych ekranów.

Powróć na główny dach i tym razem skieruj się w stronę pionowej rurki oraz interaktywnych krawędzi zlokalizowanych po lewej stronie - Dotarcie do głównej siedziby Memorize | Epizod 5 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Powróć na główny dach i tym razem skieruj się w stronę pionowej rurki oraz interaktywnych krawędzi zlokalizowanych po lewej stronie. Przystąp tu do wspinaczki mającej na celu dotarcie do pokazanej na powyższym screenie otwartej okiennicy.

Tuż po znalezieniu się wewnątrz niewielkiego biura zainteresuj się zlokalizowanymi po lewej stronie krzaczkami, odnajdując w nich pokazanego na screenie pasożyta (Scaramech) - Dotarcie do głównej siedziby Memorize | Epizod 5 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Tuż po znalezieniu się wewnątrz niewielkiego biura zainteresuj się zlokalizowanymi po lewej stronie krzaczkami, odnajdując w nich pokazanego na screenie pasożyta (Scaramech). Możesz już skierować się do prawych drzwi.

Przejdź długim korytarzem i przy pierwszej możliwej okazji skręć w lewo - Dotarcie do głównej siedziby Memorize | Epizod 5 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Przejdź długim korytarzem i przy pierwszej możliwej okazji skręć w lewo. Zatrzymaj się tuż po wkroczeniu do kolejnego korytarza, bo na ziemi leży pamięć Mnesist (Mnesist Memory) (powyższy screen). Ruszaj dalej, docierając do okiennicy, dzięki której opuścisz budynek.

[Nowy wpis w dzienniku: Neo-Paris VIPs (VIP-y Neo-Paryża) - Scylla Cartier Wells]

Zacznij przesuwać się po krawędzi, wykonując po dotarciu do narożnika skok w stronę zlokalizowanego po lewej stronie neonu - Dotarcie do głównej siedziby Memorize | Epizod 5 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Zacznij przesuwać się po krawędzi, wykonując po dotarciu do narożnika skok w stronę zlokalizowanego po lewej stronie neonu. Przejdź nad neonem i przystąp do przemieszczania się w prawo, docierając do pionowej czerwonej rury, po której zjedź na dół. Doskakuj teraz do znajdujących się po prawej stronie gzymsów, dzięki czemu dotrzesz do nowej otwartej okiennicy.

Udaj się tu prosto i po chwili skręć w lewo, podchodząc do przebywających w tym miejscu robotów - Dotarcie do głównej siedziby Memorize | Epizod 5 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Udaj się tu prosto i po chwili skręć w lewo, podchodząc do przebywających w tym miejscu robotów. Zbadaj wszystkie okoliczne pufy, a to dlatego, że na jednej z nich leży pokazana na screenie pamięć Mnesist (Mnesist Memory). Powróć do głównego korytarza i podnieś zasłonę (Shutter), dzięki czemu będziesz mógł wyjść z budynku.

[Nowy wpis w dzienniku: Memorize and the Sensen (Memorize i Sensen) - First Military Application (Pierwsze zastosowanie w wojsku)]