Dotarcie do głównej siedziby Memorize | Epizod 5 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Dotarcie do głównej siedziby Memorize
Zaczekaj aż myśliwiec Trace'a rozbije się, wysłuchaj rozmowy z Edge'em i zajmij się na spokojnie zbadaniem tej lokacji. Zlokalizuj pokazany na screenie 1 interaktywny fragment ściany i skorzystaj z niego w celu przedostania się na górny balkonik. Odwróć się i złap się czerwonej rury, przystąpując do przemieszczania się w lewo (screen 2).
Wykonaj skok w stronę pionowej rurki i następnie lewej interaktywnej krawędzi. Wespnij się na dach i ustaw się w pokazanym na screenie 1 miejscu. Doskocz do widocznego w oddali niżej położonego fragmentu dachu. Zbadaj dokładnie to miejsce, dzięki czemu zlokalizujesz łatkę SAT (SAT Patch), która była pokazywana na jednym z mijanych interaktywnych ekranów.
Powróć na główny dach i tym razem skieruj się w stronę pionowej rurki oraz interaktywnych krawędzi zlokalizowanych po lewej stronie. Przystąp tu do wspinaczki mającej na celu dotarcie do pokazanej na powyższym screenie otwartej okiennicy.
Tuż po znalezieniu się wewnątrz niewielkiego biura zainteresuj się zlokalizowanymi po lewej stronie krzaczkami, odnajdując w nich pokazanego na screenie pasożyta (Scaramech). Możesz już skierować się do prawych drzwi.
Przejdź długim korytarzem i przy pierwszej możliwej okazji skręć w lewo. Zatrzymaj się tuż po wkroczeniu do kolejnego korytarza, bo na ziemi leży pamięć Mnesist (Mnesist Memory) (powyższy screen). Ruszaj dalej, docierając do okiennicy, dzięki której opuścisz budynek.
[Nowy wpis w dzienniku: Neo-Paris VIPs (VIP-y Neo-Paryża) - Scylla Cartier Wells]
Zacznij przesuwać się po krawędzi, wykonując po dotarciu do narożnika skok w stronę zlokalizowanego po lewej stronie neonu. Przejdź nad neonem i przystąp do przemieszczania się w prawo, docierając do pionowej czerwonej rury, po której zjedź na dół. Doskakuj teraz do znajdujących się po prawej stronie gzymsów, dzięki czemu dotrzesz do nowej otwartej okiennicy.
Udaj się tu prosto i po chwili skręć w lewo, podchodząc do przebywających w tym miejscu robotów. Zbadaj wszystkie okoliczne pufy, a to dlatego, że na jednej z nich leży pokazana na screenie pamięć Mnesist (Mnesist Memory). Powróć do głównego korytarza i podnieś zasłonę (Shutter), dzięki czemu będziesz mógł wyjść z budynku.
[Nowy wpis w dzienniku: Memorize and the Sensen (Memorize i Sensen) - First Military Application (Pierwsze zastosowanie w wojsku)]