Dotarcie w okolice wejścia do Twierdzy w Bastylii | Epizod 3 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Dotarcie w okolice wejścia do Twierdzy w Bastylii
Zachowaj ostrożność, bo tuż po przeciśnięciu się pod bramą Nilin zostanie zaatakowana przez grupę potworów. W pierwszej kolejności zajmij się atakowaniem zwykłych mutantów (Prowler Leaper), a natomiast silniejszego potwora (Skinner Leaper) zostaw sobie na sam koniec. Zdecydowanie radzę używać tu specjalnych ruchów, czyli furii Sensen i Sensen DOS-a, a to dlatego, że walki będą toczyły się na niewielkim obszarze i w rezultacie trudniej będzie unikać ataków przeciwników.
Po zakończeniu walk podejdź do balustrady, nad którą należy przeskoczyć. Wysłuchaj krótkiego komentarza Edge'a i podejdź do pierwszej odnalezionej w tym etapie wirtualnej projekcji (Remembrane). Obejrzyj nagranie powiązane z postacią napotkanego niedawno Johnny'ego Greenteetha, po czym wyrusz w stronę kolejnego obszaru.
Koniecznie zatrzymaj się w miejscu z drugą wirtualną projekcją. Załącz tę projekcję i od razu wyrusz śladem "wirtualnego" Johnny'ego, albowiem pozwoli ci to dostrze c wporę wszystkie okoliczne miny i w rezultacie na żadną z nich nie wpadniesz. Na szczęście kontakt z miną nie oznacza automatycznej śmierci Nilin, a jedynie utratę części paska zdrowia.
W trakcie przemarszu przez aktualne pole minowe koniecznie zdecyduj się na wykonanie postoju w pokazanym na dołączonym screenie miejscu, a to dlatego, że na ziemi leży pamięć Mnesist (Mnesist Memory). Podnieś sekret i dopiero wtedy na dobre opuść teren pola minowego.
[Nowy wpis w dzienniku: Technology (Technologia) - Spammer]
Podejdź do nowego ekranu i przyjrzyj mu się, albowiem informuje on o BARDZO dobrze ukrytym sekrecie. Złap się pierwszej krawędzi i przesuń w prawo. Zatrzymaj się w pokazanym na screenie 1 miejscu, czyli bezpośrednio nad ekranem. Odchyl się za siebie i wykonaj skok w stronę niewidocznej z tego miejsca półki (screen 2). Możesz już się wspiąć i podnieść łatkę SAT (SAT Patch).
Zeskocz na dół i powtórz pierwszą część wspinaczki. Tym razem nie odwracaj się, tylko doskocz do prawej krawędzi i następnie do górnej. Kieruj się dalej w prawo, docierając po kilku chwilach do nowej stabilnej półki, na którą można się wspiąć. Po dotarciu na wspomnianą półkę zatrzymaj się i zlokalizuj ostatniego dziesiątego pasożyta (Scaramech) (powyższy screen).
Wykonaj skok w stronę nowej interaktywnej krawędzi, po czym doskocz do lewego gzymsu. Przemieszczaj się w lewo i następnie w górę. Podejmij próbę doskoczenia do niewielkiego balkoniku, co zaowocuje twardym lądowaniem.
Ostrożnie zbliż się do nowej wirtualnej projekcji. Tak jak wcześniej, musisz na bieżąco podążać ślądami Johnny'ego, dzięki czemu nie wpadniesz przypadkowo na żadną z okolicznych min. Nieco dalej znajduje się drugi punkt załączenia projekcji. Skorzystaj z niego, przechodząc przez kolejną część pola minowego.
Ustaw się przy ostatniej już wirtualnej projekcji. Po jej załączeniu musisz SZYBKO rozpocząć synchronizację, a więc przytrzymać klawisz/przycisk namierzania i zacząć rytmicznie wciskać klawisz/przycisk interakcji. Po udanej synchronizacji podejdź do panelu kontrolnego i wejdź z nim w interakcję, doprowadzając do wyłączenia wszystkich min.
Nie trzeva dokładnie badać pola minowego, bo nie ma tu żadnych wartościowych przedmiotów. Zbliż się do widocznej w oddali studzienki, doprowadzając do zainicjowania pojedynku z bossem tego etapu, którym będzie wielki robot AV-78 Zorn.