Dokonanie kradzieży wspomnień kapitana Trace'a | Epizod 5 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Dokonanie kradzieży wspomnień kapitana Trace'a
W celu pozyskania wspomnień kapitana Trace'a musisz najpierw dostatecznie zbliżyć się do jego myśliwca. Kluczem do sukcesu jest sprawne przemieszczanie się pomiędzy okolicznymi zasłonami, unikając wykrycia przez oświetlającą dach maszynę latającą. Zaczekaj na odpowiedni moment (obrócenie się myśliwca w inną stronę) i podbiegnij szybko do lewego komina.
W analogiczny sposób dotrzyj do trzeciego komina. Trace powinien w tym momencie przystąpić do oświetlania okolic pobliskiej drabinki, tak więc możesz się trochę rozejrzeć po okolicy. Pozostań przy trzecim kominie i obejdź go ze wszystkich stron, dzięki czemu zlokalizujesz pokazanego na screenie pasożyta (Scaramech).
Obróć się teraz w prawo i zlokalizuj widoczną w oddali turbinę (Turbine). Użyj Spammera do uaktywnienia tej turbiny, dzięki czemu kapitan Trace obróci myśliwiec i zajmie się oświetlaniem początkowej części dachu.
Szybko wyrusz w stronę lewej drabiny i użyj jej w celu przedostania się na najwyższą część dachu. Po dotarciu na górę obróć się w prawo i wykonaj skok w stronę myśliwca Trace'a.
Wyczekuj momentu wyświetlenia przez grę informacji o możliwości dokonania kradzieży wspomnień kapitana Trace'a (powyższy screen) i szybko wciśnij klawisz/przycisk interakcji żeby tego dokonać (nie możesz się tu ociągać, bo w przeciwnym wypadku Nilin zostanie zrzucona z myśliwca i zginie).