Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Remember Me - poradnik do gry

Remember Me - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pojedynek z bossem - Johnny Greenteeth | Epizod 6 w Remember Me Remember Me poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Pojedynek z bossem: Johnny Greenteeth

Johnny Greenteeth to zdecydowanie jeden ze słabszych bossów, co nie oznacza, że możesz go zlekceważyć - Pojedynek z bossem - Johnny Greenteeth | Epizod 6 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Johnny Greenteeth to zdecydowanie jeden ze słabszych bossów, co nie oznacza, że możesz go zlekceważyć. W trakcie prowadzenia walk staraj się przede wszystkim pozostawać w ciągłym ruchu, albowiem teleportujący się boss może w przeciwnym wypadku w łatwy sposób zbliżyć się do Nilin i zadać jej poważne obrażenia (np. w wyniku zastosowania chwytu).

Jak zapewne zauważyłeś na arenie przebywają również standardowe mutanty (Prowler Leaper) (Reconversion Leaper) - Pojedynek z bossem - Johnny Greenteeth | Epizod 6 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Jak zapewne zauważyłeś na arenie przebywają również "standardowe" mutanty (Prowler Leaper) (Reconversion Leaper). Nie próbuj likwidować wszystkich potworów, albowiem na ich miejsce szybko pojawią się kolejne. Mutanty w rezultacie powinny ci jedynie posłużyć do regeneracji paska zdrowia głównej bohaterki (ruchy regeneracji) oraz do skracania czasu oczekiwania na regnerację specjalnych akcji (ruchy schładzające).

Jako że Johnny nieustannie przemieszcza się po polu bitwy musisz go jakoś uziemić i w związku tym należy korzystać z ataku Sensen DOS (powyższy screen) - Pojedynek z bossem - Johnny Greenteeth | Epizod 6 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Jako że Johnny nieustannie przemieszcza się po polu bitwy musisz go jakoś "uziemić" i w związku tym należy korzystać z ataku Sensen DOS (powyższy screen).

Tuż po ogłuszeniu Johnnyego szybko podbiegnij do niego i zacznij go atakować - Pojedynek z bossem - Johnny Greenteeth | Epizod 6 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Tuż po ogłuszeniu Johnny'ego szybko podbiegnij do niego i zacznij go atakować. Bardzo ważne jest to żeby wyprowadzać możliwie jak najsilniejsze ciosy (ruchy mocy + ruchy łańcuchowe lub furia Sensen), albowiem atak Sensen DOS nie ogłuszy odpornych na niego zniewolonych mutantów i w rezultacie bestie te przez cały czas będą dążyły do tego żeby dopaść Nilin.

Musisz na przemian wykonywać opisane wyżej ruchy, czyli odpalać akcję Sensen DOS w połączeniu z atakowaniem bossa oraz biegać po arenie oczekując na regenerację wspomnianej zdolności - Pojedynek z bossem - Johnny Greenteeth | Epizod 6 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Musisz na przemian wykonywać opisane wyżej ruchy, czyli odpalać akcję Sensen DOS w połączeniu z atakowaniem bossa oraz biegać po arenie oczekując na regenerację wspomnianej zdolności. Wykonuj te czynności do momentu wyświetlenia przez grę informacji o możliwości wykonania egzekucji na Johnnym (Terminate - powyższy screen). Szybko podbiegnij do bossa i wciśnij klawisz/przycisk interakcji.

Tradycyjnie już do rozegrania jest prosta scenka QTE i tym razem prawidłowa kombinacja to: atak nogą (prawy przycisk myszy), atak pięścią (lewy przycisk myszy), interakcja (klawisz E) - Pojedynek z bossem - Johnny Greenteeth | Epizod 6 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Tradycyjnie już do rozegrania jest prosta scenka QTE i tym razem prawidłowa kombinacja to: atak nogą (prawy przycisk myszy), atak pięścią (lewy przycisk myszy), interakcja (klawisz E). Nagroda za pokonanie bossa to 300 punktów doświadczenia.

[Nowy wpis w dzienniku: Enemy Information (Informacje na temat przeciwników) - Mourner Leaper]

Ostatnia czynność do wykonania w ramach tego epizodu to schowanie się w kapsule identycznej do tej z końcówki prologu - Pojedynek z bossem - Johnny Greenteeth | Epizod 6 w Remember Me - Remember Me - poradnik do gry

Ostatnia czynność do wykonania w ramach tego epizodu to schowanie się w kapsule identycznej do tej z końcówki prologu.