Zejdź mi z drogi (300 L, 1:20) | Świątynia Łaskotek | Rayman Origins poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Zejdź mi z drogi (300 L, 1:20)
Zaraz na początku poziomu miniesz roślinkę (3 L). Za trzecim przeciwnikiem, nad przepaścią, zdobądź S w butelce.
Klatka nr 1
Skacząc z atakiem na skocznie dostaniesz się do liany, z której zacznij odbijać się od ścian, by dotrzeć do wejścia prowadzącego do pomieszczenia z E.
Dalej miniesz roślinkę, a opadająca skała otworzy przejście do M.
Skocz na platformy, na których znajdują się przeciwnicy, by uwalniać L. Pod platformami w wodzie znajdziesz 3 L (po lewej stronie) oraz roślinkę z 7 L (prawa strona). Korzystając z zbiegu po ścianie dostaniesz się do M.
Przed drzwiami z okiem zniszcz Żalumek podwieszony do sufitu.
Drzwi nr 1
Za drzwiami, w wodzie po lewej stronie, znajdziesz roślinkę przyczepioną do ściany. Skacząc na platformy oznaczone kółkiem uwolnisz 13 L, a wpływając lub spadając do szczeliny roślinkę na prawej ścianie (czerwone kółko na prawej stronie screena).
Dalej zniszcz most, pod którym znajdziesz S. Dostań się do szczyt platformy, na której zniszcz Żalumek i z tego samego miejsca skocz w lewo i szybuj do M. W wodzie znajdziesz natomiast roślinkę (LK, 19 L).
Drzwi nr 2
Zaraz za drzwiami miniesz roślinkę (3 L). Na platformie wychodzącej z roślinki znajdziesz 3 S. Skocz na platformę oznaczoną kółkiem (uwolnisz 10 L), a następnie dostań się do M.
Klatka nr 2
Następnie zniszcz most, pod którym znajdziesz wejście do pomieszczenia z E. Nad wejściem znajdziesz również Żalumek do zniszczenia.
Skocz z atakiem na skoczenie i szybuj do M. Po zdobyciu monety odbij się od ściany, by się stąd wydostać.
Pod trzema niebieskimi platformami znajdziesz platformę na której spoczywa S, a na ścianie 3 L.
Skocz na platformę z S kilkukrotnie, by uwolnić 15 L.
Drzwi nr 3
Za drzwiami będziesz musiał poruszać się bardzo szybko ponieważ, półki skalne zaczną się zawalać. Skocz z atakiem na skocznie, by sięgnąć LK, a na platformie za nim miniesz roślinkę. Skocz z atakiem na kolejną skocznie, by sięgnąć L, a na następnej skale miń roślinkę oraz wybij się do M.
Spadając w dół na stabilną półkę skalną będziesz mógł zdobyć S, a kawałek dalej znajdziesz ostatnią klatkę z E na tym poziomie.