Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rayman Origins - poradnik do gry

Rayman Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) | Pustynia Dijirdów poradnik Rayman Origins

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Podniebna sonata (300 L, 2:50)

Zaraz na początku poziomu miniesz roślinkę (5 L). Za drzwiami za okiem podłoże w postaci chmur zacznie się rozpadać, a Ty wylądujesz na grzbiecie pewnego potwora.

Po chwili przejażdżki będziesz mógł zebrać M (odbijaj się od ścian) oraz minąć roślinkę (16 L do dużej bańki z L dostaniesz się odbijając się od ściany) - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) | Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Po chwili przejażdżki będziesz mógł zebrać M (odbijaj się od ścian) oraz minąć roślinkę (16 L do dużej bańki z L dostaniesz się odbijając się od ściany).

Przed samymi drzwiami z okiem, znajdziesz ukryte przejście do pomieszczenia z klatka z E - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) | Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Klatka nr 1

Przed samymi drzwiami z okiem, znajdziesz ukryte przejście do pomieszczenia z klatka z E.

Za drzwiami czeka Cię kolejna przejażdżka na grzbiecie potwora (zaraz przed tym, miniesz roślinkę z 4 L) - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) | Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 1

Za drzwiami czeka Cię kolejna przejażdżka na grzbiecie potwora (zaraz przed tym, miniesz roślinkę z 4 L). Po chwili będziesz mógł zebrać dwie M odbijając się od ścian.

Po zebraniu monety miniesz w sumie sześć roślinek - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) | Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Po zebraniu monety miniesz w sumie sześć roślinek.

Klatka nr 2

Przed samymi drzwiami z okiem znajdziesz kolejne ukryte wejście do pomieszczenia z E.

Za drzwiami ponownie czeka na Ciebie jazda na grzbiecie potwora - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) | Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 2

Za drzwiami ponownie czeka na Ciebie jazda na grzbiecie potwora. Będziesz musiał się pośpieszyć, jeżeli będziesz chciał zebrać M i zniszczyć Żalumek (3 L).

Przed drzwiami z okiem, znajdziesz Żalumek pod mostem, który zniszcz - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) | Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Przed drzwiami z okiem, znajdziesz Żalumek pod mostem, który zniszcz.

Drzwi nr 3

Za drzwiami będziesz kontynuował przejażdżkę, ale najpierw zbierz M.

Dalej nie zapomnij zebrać LK wybijając się z platformy, a następnie od ściany (zaraz po trzech przeciwnikach w postaci czerwonych ptaków) - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) | Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Dalej nie zapomnij zebrać LK wybijając się z platformy, a następnie od ściany (zaraz po trzech przeciwnikach w postaci czerwonych ptaków). W dalszej podróży wyczuj moment, aby wybić się z bębnów, by dotrzeć do M. Kiedy ją zdobędziesz szybuj do momentu, aż przejście się ponownie otworzy.

Za drzwiami z okiem czeka na Ciebie ostatnia klatka z E, którą będziesz mógł zniszczyć, po pozbyciu się wszystkich przeciwników - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) | Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 4

Za drzwiami z okiem czeka na Ciebie ostatnia klatka z E, którą będziesz mógł zniszczyć, po pozbyciu się wszystkich przeciwników.

Bez odwrotu (175 L)

Kolejny poziom, do którego odblokowania będziesz potrzebował odpowiedniej liczby E. Na całym poziomie są trzy LK. Korzystając z Elektrun tworzących zjeżdżalnie dotrzyj do końca poziomu, gdzie będzie czekał na Ciebie jedyny przeciwnik połączony z klatką z E.

1 - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) | Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry