Przeklęta płetwa (300 L, 2:20); Złe bańki i nie tylko (175 L) | Morze Szczęśliwości poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Przeklęta płetwa (300 L, 2:20)
Nad wodą znajdziesz S. Pod pierwszymi L wpłyń w szczelinę prowadzącą do M.
Po zdobyciu monety wypłyń prawą stroną i miń roślinkę z S. Za meduzami przepłyniesz koło następnej roślinki (3 L). Przed drzwiami z okiem uważaj na potwora, który będzie próbować Cię wessać.
Drzwi nr 1
Za drzwiami miń dwie roślinki (7 L, S) i wpłyń do przesmyku prowadzącego do M.
Klatka nr 1
Dalej przepływając nad przeciwnikiem, który chce Cię wessać, dostaniesz się do ukrytego wejścia prowadzącego do pomieszczenia z E.
Po zdobyciu Elektruny, płyń dalej w dół uważając, by nie zostać wessanym. Przed drzwiami z okiem miń dwie roślinki przy dnie.
Drzwi nr 2
Za drzwiami zniszcz dolną skrzynie z TNT i szybko wpłyń po M, nim spadnie na Ciebie metalowa skrzynia.
Następnie zbierz LK, zbieraj L, które spotkasz na swojej drodze i dopłyń do drzwi z okiem.
Drzwi nr 3
Za drzwiami miń roślinkę (5 L, S) i płyń w dół zbierając po drodze M.
Płyń cały czas w dół, a następnie w prawo i dotrzyj do drzwi z okiem.
Drzwi nr 4
Klatka nr 2
W nowym pomieszczeniu zniszcz kamienny filar blokujący przejście do pomieszczenia z E. Przy przejściu znajdziesz również roślinkę z LK i S.
Pływaj między meduzami zbierając L. Dalej pomiędzy ruchomymi kolumnami znajdziesz M. Uważaj na przeciwnika tuż pod nią.
Pomiędzy następnymi kolumnami znajdziesz roślinkę z LK i L. Wpłyń w nią, kiedy kolumny będą się do siebie zbliżać, w ten sposób zamkniesz wszystko między kolumnami.
Dalej pomiędzy kolumnami znajdziesz następną M. Nawet jeżeli górne części kolumn spadną na monetę, wciąż możesz ją zdobyć płynąc blisko niej od góry.
Drzwi nr 5
Za drzwiami z okiem znajdziesz ostatnią klatkę z E.
Złe bańki i nie tylko (175 L)
Kolejny poziom w którym korzystając z LK (cztery na całym poziomie), musisz zebrać jak najwięcej czerwonych L. Na końcu poziomu czeka na Ciebie krab gigant, którego zniszczysz atakując jego słaby punkt od spodu. Aby się dostać pod niego czekaj na moment, aż podniesie jedną z kończyn blokujące przejście.