Magiczne Małpki (300 L, 3:00); Droga Elektrunów (175 L) | Mistyczny Szczyt poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Magiczne Małpki (300 L, 3:00)
Zacznij wbiegnięcia na ścianę po lewej stronie i zniszczenia Żalumka. Dalej nad przepaścią znajdziesz S. Pod drugą liną do zjeżdżania zniszcz Żaluemk (5 L). Korzystając z brody przeskocz nad łańcuchem i zbierz L.
Dalej zjedź po linach i zawróć po M. Kiedy zdobędziesz monetę dobij się od ściany, by wrócić w bezpieczne miejsce.
Przed drzwiami z okiem wskocz na półkę po lewej stronie i biegnąc po ścianie zdobądź M.
Drzwi nr 1
Kiedy wydostaniesz się na zewnątrz góry korzystając z bujawki i skoku od ściany złap S. Pozbądź się pierwszego przeciwnika. Za nim znajdziesz LK, a zjeżdżając po linach zdobędziesz 9 L.
Klatka nr 1
Kiedy znajdziesz się na dole wróć się w lewo i przeskocz nad przepaścią, by dotrzeć do ukrytego pomieszczenia z E. Skacząc z tej samej półki i dobijając się ściany zdobędziesz również M.
Idąc dalej w prawo dotrzesz do drzwi z okiem.
Drzwi nr 2
Ponownie w środku góry korzystając z biegu po ścianie zniszcz Żalumek na lewej ścianie. Przed bujawką znajdziesz M.
Przed kolejnymi drzwiami z okiem pomiędzy przeciwnikami znajdziesz M.
Drzwi nr 3
Za drzwiami wbiegnij na samą górę po drodze zdobywając S, niszcząc Żalumek i zbierając LK i L dzięki linom do zjeżdżania. W środku góry kontynuuj bieg po ścianach/sufitach (zniszcz Żaluemk) zbierając L.
Klatka nr 2
Przed drzwiami zejdź na niższą półkę z wejściem do klatki z E. W środku biegnąc po kole przybliż platformę z przeciwnikiem dzięki której dostaniesz się do klatki.
Drzwi nr 4
Za drzwiami atakuj pokrętła, które zaczną unosić most. Po drodze w górę zbieraj L i pozbywaj się przeciwników.
Drzwi nr 5
Za drzwiami powtórz całą operację. Dotrzesz do ściany z Żalumkiem, po której możesz biegać. Przeskocz nad kolczastą roślinką i dostań się do M. Musisz się pośpieszyć ponieważ most po pewnym czasie zacznie opadać jeżeli nie będziesz atakować pokręteł.
Na samej górze na lewej ścianie znajdziesz kolejny Żalumek.
Drzwi nr 6
Za drzwiami ostatnią klatkę z E.
Droga Elektrunów (175 L)
Kiedy zbierzesz odpowiednią liczbę Elektrun odblokujesz następny poziom, w którym Twoim jedynym celem jest dotarcie do klatki z E, zbierając po drodze jak najwięcej czerwonych L. W całym poziomie znajdziesz 3 LK. Zwróć uwagę na wiatr, który umożliwia Ci szybsze poruszanie oraz dłuższe szybowanie.