Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rayman Origins - poradnik do gry

Rayman Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Na szczycie Starego Gejzera (300 L, 1:30) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins poradnik Rayman Origins

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Na szczycie Starego Gejzera (300 L, 1:30)

Zacznij od zniszczenia żarówki nad swoją głową. Dodatkowe pięści, które dostaniesz, wykorzystaj na pozbycie się przeciwników, którzy pojawią się po przeskoczeniu na platformę z S. Uważając na błyskawice przedostań się do następnej żarówki. Wykorzystaj ją jako platformę do dostania się na półkę wyżej. Tam odbij się od ściany a znajdziesz M.

Po zebraniu monety zniszcz obie Żarówki - Na szczycie Starego Gejzera (300 L, 1:30) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Po zebraniu monety zniszcz obie Żarówki.

Drzwi nr 1

Za drzwiami wykorzystując wiatr, zacznij szybować, uważając na błyskawice. Zbierz S, na dole po lewej stronie. Kawałek dalej znajdziesz M. Spróbuj dostać się do niej od góry, kiedy chmury nie będą się błyskać. Kiedy zbierzesz monetę, zaczekaj między chmurami na bezpiecznym moment, by się z nich wydostać.

Za drzwiami z okiem, nad przepaścią zbierz S - Na szczycie Starego Gejzera (300 L, 1:30) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 2

Za drzwiami z okiem, nad przepaścią zbierz S. Po przeskoczeniu na ruchomą platformę uwolnisz 10 L, a dalej zniszczysz żarówkę. Aby pozbyć się robotów musisz je atakować tak, by wpadły na ostrza za nimi.

Drzwi nr 3

Za kolejnymi drzwiami z okiem zniszcz żarówkę (3 L, 2 S). Pomiędzy dwoma ruchomymi platformami, znajdziesz M. Nad monetą znajduję się również S.

Dalej zjeżdżając po łańcuchach zbierz LK i L - Na szczycie Starego Gejzera (300 L, 1:30) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Dalej zjeżdżając po łańcuchach zbierz LK i L.

Drzwi nr 4

Za drzwiami szybuj w górę zbijając po drodze żarówki z L. Pomiędzy piłami znajdziesz kolejną M. Spadnij na nią od góry, kiedy droga będzie wolna i wydostań się też górą.

Na samej górze po lewej stronie, znajdziesz przejście do pomieszczania z E - Na szczycie Starego Gejzera (300 L, 1:30) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Klatka nr 1

Na samej górze po lewej stronie, znajdziesz przejście do pomieszczania z E.

Po uwolnieniu Elektrun, przedostań się na drugą stronę i przejdź przez drzwi - Na szczycie Starego Gejzera (300 L, 1:30) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Po uwolnieniu Elektrun, przedostań się na drugą stronę i przejdź przez drzwi.

Drzwi nr 5

Za drzwiami zbierz S i miń roślinkę w postaci wystających, kolorowych kabli na ścianie. Dalej wbiegnij po ścianach na sufit i pozbądź się przeciwników i żarówki (pod nimi na filarach między piłami jest roślinka z 5 L).

Klatka nr 2

Dalej znajdziesz M (sprintem przeskocz nad piłami), żarówkę oraz zejście do pomieszczenia z E (czerwona strzałka).

Za drzwiami wyczuj moment, by przeskoczyć między piłami - Na szczycie Starego Gejzera (300 L, 1:30) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 6

Za drzwiami wyczuj moment, by przeskoczyć między piłami. Dalej wbiegnij po ścianie, odbij się od niej na ścianę z piłami tak, by wylądować między nimi. Kiedy wbiegniesz wystarczająco wysoko, odbij się w kierunku M.

Następnie biegnąc na kole przesuwajcie się pomiędzy chmurami i błyskawicami - Na szczycie Starego Gejzera (300 L, 1:30) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Następnie biegnąc na kole przesuwajcie się pomiędzy chmurami i błyskawicami. Sprint przyspieszy ruch koła.

Drzwi nr 7

Za drzwiami wbiegnijcie na ścianę a następnie odbijcie się na drugą, by dostać się do żarówki na suficie.

Za drzwiami znajdziecie ostatnią klatkę z E - Na szczycie Starego Gejzera (300 L, 1:30) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 8

Za drzwiami znajdziecie ostatnią klatkę z E.