Nie strzelaj tyle (300 L); Rzępolony pościg | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Nie strzelaj tyle (300 L)
Drugi poziom z komarem w roli głównej. Zbieraj wszystkie L, niszcz Żalumki i wsysaj wrogów pokazanych na screenie, którzy wystrzeleni zniszczą całe gromady przeciwników.

Pamiętaj również o strzelaniu do bębnów, dzięki którym trafisz cele normalnie nieosiągalne (np. przyciski czy Żalumki).

Na swojej drodze spotkasz też tarcze, których ostrzelanie rozświetli Ci okolicę i otworzy dalszą drogę.

Dalej dotrzesz do lodowej części poziomu gdzie niszcz lodowe filary, by otrzymać dostęp do Żalumek. Wsysaj przeciwników pokazanych na obrazku, których nie zniszczysz zwykłym strzałem (możesz ich wystrzelić w lodowe bloki w których są zamrożone L).

Na końcu poziomu, za drzwiami z okiem, czeka na Ciebie oczywiście klatka z E, którą zniszcz.
Rzępolony pościg
Poziom, który odblokujesz zdobywając 45 E. Ponownie ścigasz skrzynie, której zniszczenie da Ci drugi ząb czaszki.
