Skąd te kraby? (300 L, 1:30) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Skąd te kraby? (300 L, 1:30)
Wskocz do wody, gdzie przy dnie znajdziesz roślinkę (10 L, S). W następnej części wodnej znajdziesz M, a trochę niżej LK i L.

Płyń dalej w prawo, aż dotrzesz do drzwi z okiem.
Drzwi nr 1
Za nimi znajdziesz S. Uważając na silny prąd wody znajdź wejście do M.

Przed kolejnymi drzwiami z okiem miniesz roślinkę
Drzwi nr 2
Za drzwiami miniesz następną roślinkę (LK, S).
Klatka nr 1
Trzymając się górnej części pomieszczenia, przed meduzami, znajdziesz wejście do ukrytego pomieszczenia z E.

Ponownie uważając na silny prąd, który będzie spychał przeciwników w twoją stronę, znajdziesz kolejne zejście do M. Kawałek dalej jest S.

Drzwi nr 3
Za drzwiami z okiem, przepłyń przez tunel i miń roślinkę (10 L), które zbierzesz pozbywając się kraba. Dostań się pod niego, kiedy podniesie odnóże i uderz bąbel.

Kiedy wydostaniesz się na powierzchnie, po lewej stronie znajdziesz roślinkę (10 L). Kawałek dalej pod wodą, przed i za gejzerem, miniesz następne roślinki. Pod mostem do zniszczenia z przeciwnikiem. znajdziesz zejście do M.

Drzwi nr 4
Za drzwiami, po drodze zbierz kilka L a dalej S.
Klatka nr 2
Przy dnie znajdziesz wejście do drugiego pomieszczenia z E. W środku, aby uciec od ścigających Cię łap używaj ataku, który szybko przeniesie Cię kawałek dalej. Zniszcz roślinki z których wychodzą przeciwnicy, aby móc otworzyć klatkę.

Po uwolnieniu Elektrun, pozbądź się kraba i zdobądź M, uważając na wysuwające się kolce ze ścian.

Kawałek dalej znajdziesz kolejną M i roślinkę przy dnie.

Po pozbyciu się dwóch krabów miniesz kolejną roślinkę.
Drzwi nr 5
Za drzwiami znajdziesz ostatnią klatkę z E.