Nie strzelaj do DJ-a (300 L); Wysokie napięcie (300 L, 1:45) | Ględzoce Groty poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Nie strzelaj do DJ-a (300 L)
Kolejny poziom z komarem. Ponownie poziom nie posiada żadnych sekretów a jedyne wyzwanie to zniszczenie wszystkich możliwych rzeczy/przeciwników. Pamiętaj o pochylonych bębnach oraz fioletowych robakach, które odbijają twoje strzały pod kątem.
W dalszej części poziomu będziesz musiał strzelać do pierścieni, które rozświetlą twoją drogę. Niszcz czerwone robaki (należy zniszczyć wszystkie ich segmenty), które dają mnóstwo L.
Na końcu poziomu czeka oczywiście klatka z E.
Wysokie napięcie (300 L, 1:45)
Na początku poziomu miń roślinkę i zniszcz most, pod którym znajdziesz S i bęben, na który skocz z atakiem, by zebrać L. Dalej odbijaj się od struny, kiedy nie ma na niej napięcia, by dostać się do M.
Kawałek dalej skocz z atakiem na duży bęben, by zniszczyć Żalumek oraz dostać się do M. Po zdobyciu monety spadnij na dół, kiedy nie ma napięcia.
Dalej odbijając się od ścian, kiedy nie ma napięcia dotrzesz do roślinki. Następnie nad ruchomymi bębnami znajdziesz platformę, na którą skocz (S).
Klatka nr 1
Dalej zniszcz Żalumek i wejdź do ukrytego pomieszczenia z E za Żalumkiem.
Po uwolnieniu Elektrun, wspinaj się po platformach, na które dostaniesz się odbijając się od strun, do góry. Na górze nad lewą struną zniszcz Żalumek.
Drzwi nr 1
Za drzwiami z okiem skocz na pierwszą platformę, by uwolnić S. Dalej znajdziesz M, do której dostaniesz się skacząc z atakiem na ruchomy bęben pod nią, kiedy ten będzie w najwyższym punkcie. Musisz znaleźć moment, kiedy koło monety nie będzie napięcia.
Następnie odbijaj się od strun, kiedy te nie będą pod napięciem, wystarczająco wysoko, by sięgnąć LK. Potem zniszcz Żalumek, a kawałek dalej wykorzystaj podmuch wiatru wytwarzany przez przeciwników, by dostać się na półkę nad nimi. Stąd dostaniesz się do M i 8 L.
Dalej spadając na środkowy ruchomy bęben uwolnisz 10 L. Skocz na ten sam bęben z atakiem, by je zdobyć.
Klatka nr 2
Przy trzecim bębnie znajdziesz zejście do pomieszczenia z E.
Po uwolnieniu Elektrun wspinaj się po strunach do góry, uważając na napięcie, gdzie znajdziesz Żalumek z M.
Drzwi nr 2
Za drzwiami zniszcz Żalumek, a za strunami miniesz roślinkę. Dalej skocz z atakiem na bęben, by zniszczyć Żalumek. Dalej zbierz LK, L oraz M.
Drzwi nr 3
Za drzwiami zniszcz ostatnią klatkę z E na tym poziomie.