Szalone odbijanie (300 L, 1:30) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Szalone odbijanie (300 L, 1:30)
Tuż przed pierwszym przeciwnikiem miniesz pierwszą roślinkę (3 L). W tym samym miejscu skocz z atakiem na bęben aby dostać się do M.

Za pierwszą bujawką zniszcz most pod, którym znajduje się bęben oraz 3 L, następnie skocz z atakiem na ten bęben, a dostaniesz się do 4 L. Korzystając z drugiej bujawki przeskocz nad kolczastym przeciwnikiem, za którym znajduje się M. Przed drzwiami z okiem znajdziesz Żaluemk.
Drzwi nr 1
Za drzwiami skocz z atakiem na bęben, na którym znajdował się przeciwnik potem odbij się od ściany ze struną (uważaj na czerwoną "wibrację") i dostań się do M.

Klatka nr 1
Przed następną struną znajdziesz roślinkę (2 L). Skorzystaj z bębna (po minięciu bębna znajdziesz roślinkę z 4 L), na którym było 3 przeciwników, aby dostać się do ukrytego pomieszczenia z E.

Przed drzwiami z okiem spotkasz dwóch przeciwników skaczących po pewnego rodzaju przyciskach. Musisz wycisnąć oba przyciski, jeden po drugim, wystarczająca szybko aby wyłączyć wibrację na trzech strunach po których dostaniesz się do Żalumki z 13 L. Jeszcze bliżej drzwi znajdziesz jeszcze jeden Żalumek.

Drzwi nr 2
Po przejściu przez drzwi, za pierwszą struną znajdziesz roślinkę (3 L). Dalej znajdziesz bęben z którego wybijesz się do M (musisz trafić w moment gdy wibracje znajdą się na brzegach trzech strun, a po zebraniu monety skoczyć na prawą stronę). W tym samym miejscu jest też zejście do struny, gdzie należy przeskakiwać nad wibracjami, by dotrzeć do kolejnej M (kiedy ją zdobędziesz skocz z atakiem na bęben nad którym była moneta, aby się stąd wydostać).

Przed samymi drzwiami z okiem znajdziesz Żalumek (3 L).
Drzwi nr 3
Po przejściu przez drzwi zaczniesz pościg za kolejną uwięzioną nimfą. Na swojej drodze znajdziesz M.

Oraz bęben do naskoczenia pod mostem, który zniszcz (10 L).

Po uwolnieniu nimfy odblokujesz zdolność szybowania.
Drzwi nr 4
Przejdź przez drzwi z okiem, za którymi miniesz roślinkę (4 L i S). Dalej naskocz na bębny skąd uwolnisz kilkanaście L.
Klatka nr 2
Następnie korzystając z bujawki i zdolności szybowania, dostań się do sekretnego pomieszczenia z klatką z E.

Kawałek dalej znajdziesz ostatnią na tym poziomie klatkę z E, której zniszczenie zakończy poziom.