Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rayman Origins - poradnik do gry

Rayman Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Szalone odbijanie (300 L, 1:30) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins poradnik Rayman Origins

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Szalone odbijanie (300 L, 1:30)

Tuż przed pierwszym przeciwnikiem miniesz pierwszą roślinkę (3 L). W tym samym miejscu skocz z atakiem na bęben aby dostać się do M.

Za pierwszą bujawką zniszcz most pod, którym znajduje się bęben oraz 3 L, następnie skocz z atakiem na ten bęben, a dostaniesz się do 4 L - Szalone odbijanie (300 L, 1:30) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Za pierwszą bujawką zniszcz most pod, którym znajduje się bęben oraz 3 L, następnie skocz z atakiem na ten bęben, a dostaniesz się do 4 L. Korzystając z drugiej bujawki przeskocz nad kolczastym przeciwnikiem, za którym znajduje się M. Przed drzwiami z okiem znajdziesz Żaluemk.

Drzwi nr 1

Za drzwiami skocz z atakiem na bęben, na którym znajdował się przeciwnik potem odbij się od ściany ze struną (uważaj na czerwoną "wibrację") i dostań się do M.

Przed następną struną znajdziesz roślinkę (2 L) - Szalone odbijanie (300 L, 1:30) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Klatka nr 1

Przed następną struną znajdziesz roślinkę (2 L). Skorzystaj z bębna (po minięciu bębna znajdziesz roślinkę z 4 L), na którym było 3 przeciwników, aby dostać się do ukrytego pomieszczenia z E.

Przed drzwiami z okiem spotkasz dwóch przeciwników skaczących po pewnego rodzaju przyciskach - Szalone odbijanie (300 L, 1:30) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Przed drzwiami z okiem spotkasz dwóch przeciwników skaczących po pewnego rodzaju przyciskach. Musisz wycisnąć oba przyciski, jeden po drugim, wystarczająca szybko aby wyłączyć wibrację na trzech strunach po których dostaniesz się do Żalumki z 13 L. Jeszcze bliżej drzwi znajdziesz jeszcze jeden Żalumek.

Po przejściu przez drzwi, za pierwszą struną znajdziesz roślinkę (3 L) - Szalone odbijanie (300 L, 1:30) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 2

Po przejściu przez drzwi, za pierwszą struną znajdziesz roślinkę (3 L). Dalej znajdziesz bęben z którego wybijesz się do M (musisz trafić w moment gdy wibracje znajdą się na brzegach trzech strun, a po zebraniu monety skoczyć na prawą stronę). W tym samym miejscu jest też zejście do struny, gdzie należy przeskakiwać nad wibracjami, by dotrzeć do kolejnej M (kiedy ją zdobędziesz skocz z atakiem na bęben nad którym była moneta, aby się stąd wydostać).

Przed samymi drzwiami z okiem znajdziesz Żalumek (3 L) - Szalone odbijanie (300 L, 1:30) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Przed samymi drzwiami z okiem znajdziesz Żalumek (3 L).

Drzwi nr 3

Po przejściu przez drzwi zaczniesz pościg za kolejną uwięzioną nimfą. Na swojej drodze znajdziesz M.

Oraz bęben do naskoczenia pod mostem, który zniszcz (10 L) - Szalone odbijanie (300 L, 1:30) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Oraz bęben do naskoczenia pod mostem, który zniszcz (10 L).

Po uwolnieniu nimfy odblokujesz zdolność szybowania - Szalone odbijanie (300 L, 1:30) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Po uwolnieniu nimfy odblokujesz zdolność szybowania.

Drzwi nr 4

Przejdź przez drzwi z okiem, za którymi miniesz roślinkę (4 L i S). Dalej naskocz na bębny skąd uwolnisz kilkanaście L.

Klatka nr 2

Następnie korzystając z bujawki i zdolności szybowania, dostań się do sekretnego pomieszczenia z klatką z E.

Kawałek dalej znajdziesz ostatnią na tym poziomie klatkę z E, której zniszczenie zakończy poziom - Szalone odbijanie (300 L, 1:30) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Kawałek dalej znajdziesz ostatnią na tym poziomie klatkę z E, której zniszczenie zakończy poziom.