Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rayman Origins - poradnik do gry

Rayman Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins poradnik Rayman Origins

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00)

Zaraz na początku poziomu tuż przed pierwszym przeciwnikiem znajdziesz pierwszą roślinkę (3 L). Kawałek dalej wybij się z papugi, aby dostać się do Żalumka (2 L). Następnie, przed S w butelce, miniesz na samym dole poziomu roślinkę (6 L). Dalej skocz z atakiem na jednooką papugę by dostać się do M.

Przed mostem do zniszczenia znajdziesz Żalumek podwieszony do sufitu (3 L) - Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Przed mostem do zniszczenia znajdziesz Żalumek podwieszony do sufitu (3 L).

Klatka nr 1

Dalej napotkasz wejście do ukrytego pomieszczenia z E, do którego dostaniesz się dobijając się od ścian.

Za drzwiami z okiem po minięciu LK i zebraniu 14 L (w tym 3 po minięciu roślinki na najniższym poziomie) dotrzesz do papugi, na którą naskocz i natychmiast odbij się od niej w prawą stronę, aby uzyskać M - Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 1

Za drzwiami z okiem po minięciu LK i zebraniu 14 L (w tym 3 po minięciu roślinki na najniższym poziomie) dotrzesz do papugi, na którą naskocz i natychmiast odbij się od niej w prawą stronę, aby uzyskać M.

Po minięciu roślinki z 8 L dotrzesz do jednookiej papugi, na którą skocz z atakiem, aby dostać się do platformy z M - Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Po minięciu roślinki z 8 L dotrzesz do jednookiej papugi, na którą skocz z atakiem, aby dostać się do platformy z M.

Po przejściu przez drzwi miniesz 4 roślinki (LK, 10 L i S) - Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 2

Po przejściu przez drzwi miniesz 4 roślinki (LK, 10 L i S). Dalej ponownie skocz z atakiem na jednooką papugę, by dostać się do M (po zdobyciu monety odbij się od ściany po lewej stronie, by bezpiecznie wrócić na dół).

Przed drzwiami znajdziesz Żalumek oraz S - Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Przed drzwiami znajdziesz Żalumek oraz S.

Drzwi nr 3

Za drzwiami znajdziesz Żalumek (LK) oraz roślinkę (6 L). Skorzystaj z górnej struny, by dostać się do M.

Dalej odbijaj się od ścian, by dostać się na platformę z przejściem do ukrytego pomieszczenia z klatką zawierającą E - Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Klatka nr 2

Dalej odbijaj się od ścian, by dostać się na platformę z przejściem do ukrytego pomieszczenia z klatką zawierającą E.

Po naciśnięciu przycisku oznaczonego strzałką i skoczeniu na papugę pojawi się 10 L - Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Po naciśnięciu przycisku oznaczonego strzałką i skoczeniu na papugę pojawi się 10 L.

Za drzwiami z okiem znajdziesz ostatnią na tym poziomie klatkę z E, której zniszczenie zakończy poziom - Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 4

Za drzwiami z okiem znajdziesz ostatnią na tym poziomie klatkę z E, której zniszczenie zakończy poziom.