Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rayman Origins - poradnik do gry

Rayman Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins poradnik Rayman Origins

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2;35)

Wskocz na metalową miażdżarkę i z niej zdobądź S. Za nią znajdziesz roślinkę (4 L). Dalej wskocz za lewą miażdżarkę, gdzie znajdziesz roślinkę z M. Monetę zdobędziesz odbijając się od ściany z miażdżarki (czerwone strzałki).

Szybując i spadając w dół uważaj, by nie zostać zmiażdżonym - Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Szybując i spadając w dół uważaj, by nie zostać zmiażdżonym.

Drzwi nr 1

Za drzwiami zbierz S i wykorzystaj miażdżarki jako ściany do biegania.

Klatka nr 1

Na górze po prawej stronie znajdziesz roślinkę (M), a po lewej wejście do pomieszczenia z E.

Wykorzystaj miażdżarki jako platformy - Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Wykorzystaj miażdżarki jako platformy. Po drugiej stronie znajdziesz następną roślinkę (10 L).

Drzwi nr 2

Za drzwiami po minięciu pił znajdziesz S. Po dostaniu się na najniższy poziom, wbiegnij po ścianie, od której się odbij i kontynuuj bieg, by dotrzeć do M.

Później znajdziesz wielkie koło zębate - Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Później znajdziesz wielkie koło zębate. W jego otworach znajdują się żarówki, które zniszcz dla L.

Klatka nr 2

Przed kołem znajdziesz zejście do kolejnego pomieszczenia z E.

Za drzwiami z okiem miniesz roślinkę (12 L) - Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 3

Za drzwiami z okiem miniesz roślinkę (12 L). Lumy zbierzesz skacząc po platformach, które zaczną się wysuwać. Musisz być szybki, ponieważ platformy po jakimś czasie zaczną się chować.

Drzwi nr 4

Za drzwiami skorzystaj z wnęki w kole zębatym, by dotrzeć do M. Roboty zepchnij atakiem do lawy.

Po zdobyciu monety, nie zapomnij o niszczeniu wszystkich żarówek i zebraniu S - Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Po zdobyciu monety, nie zapomnij o niszczeniu wszystkich żarówek i zebraniu S. Przed drzwiami z okiem, skocz z ostatniego koła na żarówkę. Z niej skocz się po M.

Za drzwiami ponownie będziesz skakał po wysuwających się platformach - Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 5

Za drzwiami ponownie będziesz skakał po wysuwających się platformach. W jednej z żarówek znajdziesz M.

Kiedy dotrzesz do drzwi z okiem za nimi czeka ostatnia klatka z E - Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 6

Kiedy dotrzesz do drzwi z okiem za nimi czeka ostatnia klatka z E. Całe pomieszczenie, co jakiś czas, będzie się obracać. Idź do robotów, które w danym położeniu pomieszczenia, będziesz mógł wtrącić atakiem na piły.