Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2;35)
Wskocz na metalową miażdżarkę i z niej zdobądź S. Za nią znajdziesz roślinkę (4 L). Dalej wskocz za lewą miażdżarkę, gdzie znajdziesz roślinkę z M. Monetę zdobędziesz odbijając się od ściany z miażdżarki (czerwone strzałki).
Szybując i spadając w dół uważaj, by nie zostać zmiażdżonym.
Drzwi nr 1
Za drzwiami zbierz S i wykorzystaj miażdżarki jako ściany do biegania.
Klatka nr 1
Na górze po prawej stronie znajdziesz roślinkę (M), a po lewej wejście do pomieszczenia z E.
Wykorzystaj miażdżarki jako platformy. Po drugiej stronie znajdziesz następną roślinkę (10 L).
Drzwi nr 2
Za drzwiami po minięciu pił znajdziesz S. Po dostaniu się na najniższy poziom, wbiegnij po ścianie, od której się odbij i kontynuuj bieg, by dotrzeć do M.
Później znajdziesz wielkie koło zębate. W jego otworach znajdują się żarówki, które zniszcz dla L.
Klatka nr 2
Przed kołem znajdziesz zejście do kolejnego pomieszczenia z E.
Drzwi nr 3
Za drzwiami z okiem miniesz roślinkę (12 L). Lumy zbierzesz skacząc po platformach, które zaczną się wysuwać. Musisz być szybki, ponieważ platformy po jakimś czasie zaczną się chować.
Drzwi nr 4
Za drzwiami skorzystaj z wnęki w kole zębatym, by dotrzeć do M. Roboty zepchnij atakiem do lawy.
Po zdobyciu monety, nie zapomnij o niszczeniu wszystkich żarówek i zebraniu S. Przed drzwiami z okiem, skocz z ostatniego koła na żarówkę. Z niej skocz się po M.
Drzwi nr 5
Za drzwiami ponownie będziesz skakał po wysuwających się platformach. W jednej z żarówek znajdziesz M.
Drzwi nr 6
Kiedy dotrzesz do drzwi z okiem za nimi czeka ostatnia klatka z E. Całe pomieszczenie, co jakiś czas, będzie się obracać. Idź do robotów, które w danym położeniu pomieszczenia, będziesz mógł wtrącić atakiem na piły.