Odkrycie; Wynoś się! | Humorzaste Chmury | Rayman Origins poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Odkrycie
Przeskocz nad przepaścią i obejrzyj scenkę. Po niej zaczekaj przed przepaścią, aż pojawi się kabel, na którym przeskocz na drugą stronę i rozpocznij ucieczkę. Po chwili rozpocznie się walka z bossem, którą dobrze znasz. Zaczekaj, aż robot wybije się w powietrze i przebiegnij sprintem pod nim.
Kiedy robot znajdzie się pod ścianą, powtórz czynność, ale w drugą stronę.
Kiedy robot znajdzie się pod ścianą, zacznie na Ciebie szarżować. Wbiegnij po ścianie na drugą stronę, by uniknąć tego ataku.
Kiedy, uderzy w ścianę pojawi się bąbel, który zniszcz biegnąc z powrotem po ścianie.
Po zniszczeniu bąbla wróć szybko po ścianie/suficie na drugą stronę. Boss wdrapie się na sufit i będzie próbował Cię zmiażdżyć. Przebiegaj pod jego głową, kiedy ta będzie w górze.
Po paru takich atakach na jego spodzie pojawi się kolejny bąbel, którego się pozbądź.
Po zniszczeniu robota wylądujesz na platformie. Po chwili będzie nad tobą przelatywał kolejny boss z widocznym bąblem, który natychmiast zniszcz (skok, strzałka w górę plus atak).
Po zniszczeniu bąbla, pojawi się wiatr, który wykorzystaj do szybowania, ponieważ za chwilę platforma na której stałeś zostanie zniszczona. Robot będzie przelatywał z prawej do lewej strony i na odwrót a za nim będą podążać zwykli przeciwnicy. Trzymaj się górnej części pomieszczenia i pozbywaj się jednego przeciwnika.
Po drugim razie, boss powróci sam i będzie próbował Cię zmiażdżyć głową. Uniknij ataku i zniszcz bąbel.
Po zniszczeniu bossa pojawi się platforma, która zabierze Cię w bezpieczne miejsce.
Pod struną naciśnij przycisk, by wyłączyć napięcie i wróć do pomieszczenia, gdzie oglądałeś scenkę.
Wynoś się!
Rozpoczniesz pościg przypominający poziomy ze skrzynią. Jest to pościg, jednak znacznie trudniejszy, także naucz się poziomu na pamięć i opanujcie moment skoku do perfekcji. By dotrzeć do końca poziomu, będziesz musiał wykorzystać wszystkie nabyte umiejętności. Każde spowolnienie, najczęściej oznacza zaczynanie poziomu od nowa. W pewnym momencie, będziesz wisiał na linie. Manewruj nią na boki w taki sposób, by uniknąć ostrzy pod tobą.
W końcu uda Ci się dotrzeć do drzwi z okiem.