Polarny pościg (300 L, 1:50) | Kraina Smakoszy | Rayman Origins poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Polarny pościg (300 L, 1:50)
Na samym początku poziomu miniesz roślinkę (3 L), a po chwili następną (4 L). Kolejne dwie znajdziesz na dwóch platformach (musisz się pospieszyć z zbieraniem ponieważ po chwili wszystko zniknie).
Gdy dotrzesz do wody i zobaczysz przeciwników zacznij się od nich odbijać, by zbierać L i dotrzeć do M.
Dalej zniszcz Żalumek i min roślinkę nad nim. Tuż przed drzwiami z okiem jest kolejna roślinka do minięcia (4 L).
Drzwi nr 1
Za drzwiami znajdziesz zjeżdżalnie, na której po chwili wybij się, by sięgnąć roślinkę i kontynuuj podróż górną ścieżką by zebrać 7 L.
Nad drzwiami z okiem znajdziesz roślinkę (3 L), a odbijając się od ściany dosięgniesz M.
Drzwi nr 2
Za drzwiami zaczniesz pościg za kolejną uwięzioną nimfą. Podążaj górną ścieżką, aby uzyskać dostęp do M.
Po zebraniu LK, dotrzyj do dolnej platformy, na której znajdziesz kolejną M.
W miejscu w którym uwolnisz nimfę (skocz na przeciwnika z atakiem, kiedy ten będzie na środku), znajdziesz jeszcze jedną M (najłatwiejszym sposobem jest wybicie się od ściany po lewej stronie i szybowanie do niej).
Po uwolnieniu nimfy uzyskasz moc zmiany rozmiaru.
Drzwi nr 3
Klatka nr 1
Za drzwiami z okiem, znajdziesz ukryte wejście do pomieszczenia z E.
Następnie w roślince znajdziesz ukrytą M, którą musisz szybko zebrać ześlizgując się po ścianie dalszej platformy, zanim spadnie do wody (ześlizgiwanie zacznij jak najniżej). Kiedy ją zdobędziesz, odbijaj się od ścian, by się stąd wydostać. Miń jeszcze raz tą samą roślinkę, by zdobyć 4 L i S.
Drzwi nr 4
Za drzwiami z okiem min roślinkę, a dalej szybuj w taki sposób, by zebrać M.
Klatka nr 2
Dalej znajdziesz drugie sekretne wejście do pomieszczenia z klatką z E.
Przed drzwiami znajdziesz kolejną roślinkę (5 L).
Drzwi nr 5
Za drzwiami ostatnią klatkę z E, którą zniszczysz po wyeliminowaniu wszystkich przeciwników w tym pomieszczeniu.