Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rayman Origins - poradnik do gry

Rayman Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Strzeż się Małego Murraya (300 L, 1:50) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins poradnik Rayman Origins

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Strzeż się Małego Murraya (300 L, 1:50)

Kiedy tylko zapadnie podłoże i wpadniesz do wody, wpłyń do szczeliny z lewej strony po M. Z prawej strony miniesz dwie roślinki (jedna na screenie).

Po minięciu roślinek, zaczną ścigać Cię piranie - Strzeż się Małego Murraya (300 L, 1:50) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Po minięciu roślinek, zaczną ścigać Cię piranie. Uciekając znajdziesz następną M.

Za drzwiami z okiem miniesz roślinkę - Strzeż się Małego Murraya (300 L, 1:50) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 1

Za drzwiami z okiem miniesz roślinkę. Po chwili boczne ściany zaczną opadać. Trzymaj się lewej strony, by zdobyć M (wpłyń w szczelinę między opadającymi się skałami, kiedy ta się utworzy).

Uciekając przed piraniami, na dnie, miniesz roślinkę - Strzeż się Małego Murraya (300 L, 1:50) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Uciekając przed piraniami, na dnie, miniesz roślinkę.

Drzwi nr 2

Za drzwiami, przy dnie, przy suficie i ponownie przy dnie, czekają 4 roślinki. Za potworem, który chce Cię wessać, miniesz następne 2 roślinki (przy dnie i suficie).

Klatka nr 1

Dalej, kiedy miniesz jedną z ryb z ostrzem, ta się "wystrzeli" otwierając przejście do pomieszczenia z E.

Za drzwiami miniesz dwie roślinki - Strzeż się Małego Murraya (300 L, 1:50) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 3

Za drzwiami miniesz dwie roślinki. Następnie, trzymając się góry, znajdziesz M.

Pod monetą znajdziesz kolejne dwie roślinki - Strzeż się Małego Murraya (300 L, 1:50) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Pod monetą znajdziesz kolejne dwie roślinki.

Klatka nr 2

Trzymaj się dna by znaleźć następne trzy roślinki (jedna na screenie) oraz przesmyk prowadzący do pomieszczenia z E.

Za potworem, który będzie chciał Cię wessać znajdziesz M - Strzeż się Małego Murraya (300 L, 1:50) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Za potworem, który będzie chciał Cię wessać znajdziesz M.

Za drzwiami przepłyń blisko prawej i lewej ściany by mijać roślinki - Strzeż się Małego Murraya (300 L, 1:50) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 4

Za drzwiami przepłyń blisko prawej i lewej ściany by mijać roślinki.

Drzwi nr 5

Za kolejnymi drzwiami znajdziesz cztery roślinki (trzy przy dnie). Trochę dalej następne dwie roślinki.

Drzwi nr 6

Za ostatnim drzwiami z okiem, czeka na Ciebie klatka z E, kończąca ten poziom.