Strzeż się Małego Murraya (300 L, 1:50) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Strzeż się Małego Murraya (300 L, 1:50)
Kiedy tylko zapadnie podłoże i wpadniesz do wody, wpłyń do szczeliny z lewej strony po M. Z prawej strony miniesz dwie roślinki (jedna na screenie).

Po minięciu roślinek, zaczną ścigać Cię piranie. Uciekając znajdziesz następną M.

Drzwi nr 1
Za drzwiami z okiem miniesz roślinkę. Po chwili boczne ściany zaczną opadać. Trzymaj się lewej strony, by zdobyć M (wpłyń w szczelinę między opadającymi się skałami, kiedy ta się utworzy).

Uciekając przed piraniami, na dnie, miniesz roślinkę.
Drzwi nr 2
Za drzwiami, przy dnie, przy suficie i ponownie przy dnie, czekają 4 roślinki. Za potworem, który chce Cię wessać, miniesz następne 2 roślinki (przy dnie i suficie).
Klatka nr 1
Dalej, kiedy miniesz jedną z ryb z ostrzem, ta się "wystrzeli" otwierając przejście do pomieszczenia z E.

Drzwi nr 3
Za drzwiami miniesz dwie roślinki. Następnie, trzymając się góry, znajdziesz M.

Pod monetą znajdziesz kolejne dwie roślinki.
Klatka nr 2
Trzymaj się dna by znaleźć następne trzy roślinki (jedna na screenie) oraz przesmyk prowadzący do pomieszczenia z E.

Za potworem, który będzie chciał Cię wessać znajdziesz M.

Drzwi nr 4
Za drzwiami przepłyń blisko prawej i lewej ściany by mijać roślinki.
Drzwi nr 5
Za kolejnymi drzwiami znajdziesz cztery roślinki (trzy przy dnie). Trochę dalej następne dwie roślinki.
Drzwi nr 6
Za ostatnim drzwiami z okiem, czeka na Ciebie klatka z E, kończąca ten poziom.