Dzikie roje (300 L, 2:10) | Ględzoce Groty | Rayman Origins poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Dzikie roje (300 L, 2:10)
Zacznij od zebrania S w butelce na platformie. Uderzaj pierścienie, które rozświetlą okolice i umożliwią dalszą drogę.
Dalej napotkasz pięć platform. Skacząc na pierwsze cztery uwolnisz L oraz LK. Podążając dalej, szybuj na dół trzymając się światła i uderz w pierścień, który otoczy Cię światłem na ograniczony czas. Wykorzystaj to do zniszczenia Żalumka i minięcia roślinki.
Następnie ponownie uderz w pierścień i dotrzyj szybko do M. Po zdobyciu monety, odbij się od ściany za nią i wróć do pierścienia.
Przed drzwiami z okiem naskocz na obie platformy kilkukrotnie, by uwolnić LK oraz L. Wykorzystaj wyższą platformę do zdobycia M.
Drzwi nr 1
Za drzwiami ponownie naskocz na obie platformy, by uwolnić LK oraz L. Pod pierwszym mostem do zniszczenia znajdziesz roślinkę z 10 L, które zbierzesz skacząc z atakiem na bęben pod roślinką.
Klatka nr 1
Skocz z atakiem na pochylony bęben w jego najwyższym punkcie, by dostać się do ściany, od której zacznij się odbijać w górę. W ten sposób dotrzesz do ukrytego pomieszczenia z E. W środku trzymając się światła, dotrzyj do klatki.
Na zewnątrz dotrzyj do pierścienia, który po uderzeniu otoczy Cię światłem. W ten sposób będziesz mógł zebrać następną M. Odbij się od przeciwnika, by wzbić się jak najwyżej, kiedy będziesz do niej szybować. Po zdobyciu monety odbij się od ściany, by lecieć dalej w dół.
Po dotarciu na dół uderz w pierścień po prawej stronie i spadnij na dół do kolejnej M. By wrócić do pierścienia, zaczekaj na odpowiednie ustawienie ruchomego światła.
Dalej uderzaj napotkane pierścienie, które oświetlą twoją drogę. Na samym końcu znajdziesz roślinkę oraz pierścień, który rozświetli drogę do M (uderz go przytrzymując dłuższą chwile atak).
Przed drzwiami znajdziesz kolejną roślinkę.
Drzwi nr 2
Za drzwiami uderz w pierścień, który otoczy Cię światłem. Idąc dalej dołem miniesz roślinkę z LK i 13 L. Na górnej platformie znajdziesz natomiast S. Idąc dalej naciśnij przycisk, który spowoduje ruch światła. Kawałek dalej uderz pierścień, który otoczy Cię światłem. Dotrzyj do M, uważając, by nie zostać zgniecionym. Odbij się od ściany za monetą, by wrócić na główną ścieżkę.
Klatka nr 2
Przed następnymi drzwiami, skocz z atakiem na bęben, by sięgnąć bujawki. Z niej skocz w lewo, odbij się od ściany i dotrzyj do ukrytego przejścia do pomieszczenia z E. Na końcu sekretnego pomieszczenia, wykorzystaj pochyły bęben przy suficie, by zniszczyć most pod nim.
Przed drzwiami naskocz jeszcze na cztery platformy, aby uwolnić z nich L.
Drzwi nr 3
Za drzwiami miniesz dwie roślinki. Zbierz L korzystając z bębna pod nimi, który również wybiję Cię do S. Kontynuując podróż uderzaj w kolejne pierścienie, które będą otaczać Cię światłem, aż dotrzesz do kolejnych drzwi z okiem.
Drzwi nr 4
Za drzwiami znajdziesz ostatnią klatkę z E oraz S.