Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20)
Użyj szybowania nad pierwszym podmuchem powietrza, by dostać się jak najwyżej, gdzie znajdziesz S. Za pierwszym przeciwnikiem którego podmuch wykorzystaj, by zdobyć 3 L, zniszcz Żalumek (2 L). Dalej wykorzystaj szybowanie, by zebrać LK i wszystkie L z okolicy. Dalej za kolejnym Żalumkiem znajdziesz zejście do M.

Drzwi nr 1
Po przejściu przez drzwi z okiem dotrzesz do miejsca, gdzie szybując zdobędziesz kolejną M.

Klatka nr 1
W następnej kolejności, ponownie korzystając z szybowania, znajdziesz przejście do sekretnego pomieszczenia z E.

Drzwi nr 2
Po przejściu przez drzwi z okiem skocz z atakiem na bęben, odbijaj się od ścian, a dotrzesz do M.

Na następnym bębnie zrób dokładnie to samo, by dotrzeć do S w butelce. Dalej korzystając z szybowania dostań się do roślinki (LK i 4 L).

Klatka nr 2
Ponownie korzystając z szybowania dostań się do M oraz bujawki, która da Ci dostęp do platformy z przejściem do ukrytego pomieszczenia z E.

Drzwi nr 3
Za drzwiami , po skoku z atakiem na bęben do którego dostaniesz się niszcząc most, będziesz mógł zebrać 7 L. Dalej na niższej platformie znajdziesz M oraz przycisk, dzięki któremu się stąd wydostaniesz.

Przed drzwiami z okiem znajdziesz Żalumek (2 L), do którego dostaniesz się niszcząc most.

Drzwi nr 4
W następnym pomieszczeniu, szybując zbierzesz LK, kilkanaście L oraz M.

Dalej szybując przez roślinkę, wokół której krążą przeciwnicy, uwolnisz LK.

Drzwi nr 5
Za drzwiami z okiem znajdziesz ostatnią klatkę z E, której zniszczenie zakończy poziom.