Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rayman Origins - poradnik do gry

Rayman Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins poradnik Rayman Origins

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20)

Użyj szybowania nad pierwszym podmuchem powietrza, by dostać się jak najwyżej, gdzie znajdziesz S. Za pierwszym przeciwnikiem którego podmuch wykorzystaj, by zdobyć 3 L, zniszcz Żalumek (2 L). Dalej wykorzystaj szybowanie, by zebrać LK i wszystkie L z okolicy. Dalej za kolejnym Żalumkiem znajdziesz zejście do M.

Po przejściu przez drzwi z okiem dotrzesz do miejsca, gdzie szybując zdobędziesz kolejną M - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 1

Po przejściu przez drzwi z okiem dotrzesz do miejsca, gdzie szybując zdobędziesz kolejną M.

W następnej kolejności, ponownie korzystając z szybowania, znajdziesz przejście do sekretnego pomieszczenia z E - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Klatka nr 1

W następnej kolejności, ponownie korzystając z szybowania, znajdziesz przejście do sekretnego pomieszczenia z E.

Po przejściu przez drzwi z okiem skocz z atakiem na bęben, odbijaj się od ścian, a dotrzesz do M - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 2

Po przejściu przez drzwi z okiem skocz z atakiem na bęben, odbijaj się od ścian, a dotrzesz do M.

Na następnym bębnie zrób dokładnie to samo, by dotrzeć do S w butelce - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Na następnym bębnie zrób dokładnie to samo, by dotrzeć do S w butelce. Dalej korzystając z szybowania dostań się do roślinki (LK i 4 L).

Ponownie korzystając z szybowania dostań się do M oraz bujawki, która da Ci dostęp do platformy z przejściem do ukrytego pomieszczenia z E - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Klatka nr 2

Ponownie korzystając z szybowania dostań się do M oraz bujawki, która da Ci dostęp do platformy z przejściem do ukrytego pomieszczenia z E.

Za drzwiami , po skoku z atakiem na bęben do którego dostaniesz się niszcząc most, będziesz mógł zebrać 7 L - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 3

Za drzwiami , po skoku z atakiem na bęben do którego dostaniesz się niszcząc most, będziesz mógł zebrać 7 L. Dalej na niższej platformie znajdziesz M oraz przycisk, dzięki któremu się stąd wydostaniesz.

Przed drzwiami z okiem znajdziesz Żalumek (2 L), do którego dostaniesz się niszcząc most - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Przed drzwiami z okiem znajdziesz Żalumek (2 L), do którego dostaniesz się niszcząc most.

W następnym pomieszczeniu, szybując zbierzesz LK, kilkanaście L oraz M - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 4

W następnym pomieszczeniu, szybując zbierzesz LK, kilkanaście L oraz M.

Dalej szybując przez roślinkę, wokół której krążą przeciwnicy, uwolnisz LK - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Dalej szybując przez roślinkę, wokół której krążą przeciwnicy, uwolnisz LK.

Za drzwiami z okiem znajdziesz ostatnią klatkę z E, której zniszczenie zakończy poziom - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) | Pustynia Dijirdów | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 5

Za drzwiami z okiem znajdziesz ostatnią klatkę z E, której zniszczenie zakończy poziom.