Wybuchowe gejzery (300 L, 1:30) | Pokręcona Dżungla | Rayman Origins poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Wybuchowe gejzery (300 L, 1:30)
Zacznij od pójścia w lewą stronę gdzie po odbiciu od ściany zbierzesz 3 L. Po przejściu paru kroków miniesz roślinkę dającą S, które zbierzesz trochę dalej po naskoczeniu na galaretę otwierającą gejzer. Korzystając z dalszych gejzerów zbierz 10 L. Dalej znajdziesz roślinkę z 3 L oraz M, którą zdobędziesz spadając na platformę w odpowiednim momencie z miejsca wskazanego czerwoną strzałką. Po tym jak wydostaniesz się na górę uderz kilka razy Żalumek, który da Ci 3 L.
Drzwi nr 1
Po przejściu przez drzwi z okiem czeka Cię zjeżdżalnia wodna, którą rozpocznij od zebrania LK. Za zjeżdżalnią znajduję się "chwiejąca" półka skalna z roślinką na dole (2 L) oraz z 5 L u góry. Idąc górną ścieżka po naskoczeniu na pierwszą platformę pojawi się S, które zbierzesz korzystając z dalszego gejzeru. Zaraz obok niego jest platforma, na którą naskocz, aby odkryć LK. Korzystając z bujawek, zbierz wszystkie L.
Klatka nr 1
Zaraz obok drugiej bujawki znajduję się wejście do sekretnego pomieszczenia z E, do którego dostaniesz się skacząc na niższą półkę.
Wróć na górną ścieżkę (nad wejściem do pomieszczenia z E), a po chwili miniesz roślinkę z 3 L oraz zobaczysz M do której musisz zacząć biec sprintem ponieważ po chwili półka skalna zamknie do niej dostęp. Następnie po zniszczeniu pomarańczowej galarety (nad którą znajduje się LK) otworzysz sobie dalszą drogę. Tuż przed drzwiami z okiem miniesz roślinkę (10 L).
Drzwi nr 2
Zaraz za drzwiami miniesz roślinkę (3 L plus S). Po zniszczeniu galarety uruchomisz kolejne półki, a w miejscu na screenie odbijając się od ścian dostaniesz się do ukrytego M.
Następnie, kiedy otrzymasz informacje, aby użyć sprintu, użyj liany, aby zacząć odbijać się od ściany, a dotrzesz do następnego M.
Klatka nr 2
Kiedy dotrzesz do drzwi z okiem, tuż pod nimi znajduję się wejście do sekretnego pomieszczenia z E.
Drzwi nr 3
Za drzwiami z okiem, po pierwszej chwiejącej się półce skalnej, w wodzie znajduję się M, strzeżoną przez łapę z pazurami. Musisz wskoczyć do wody w odpowiednim momencie tak, aby gejzer wydostał Cię z wody zanim złapię Cię przeciwnik. Za wodospadem znajdziesz roślinkę, a pod nią LK, które zdobędziesz korzystając z gejzeru. Idąc dalej w prawo zobaczysz M, a nad drzwiami z okiem Żalumek. Monetę zdobędziesz spadając na półkę skalną nad monetą. Półka po chwili zacznie opadać, także zaraz po zdobyciu M uciekaj z niej odbijając się od ścian.
Drzwi nr 4
Za drzwiami z okiem znajdziesz klatkę z E oraz S w butelce. Pozbądź się wszystkich przeciwników połączonych z klatka, a zakończysz poziom.