Pani Zgaga (100 L); Wędkarstwo podlodowe | Słodkie Jeziora | Rayman Origins poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Pani Zgaga (100 L)
Zaraz na początku poziomu zaczną ścigać Cię piranie, także zacznij sprint. Aby zebrać jak najwięcej L wybieraj następujące ścieżki: dolna (3 L), po dwóch przepaściach skocz z atakiem na owoc. Dalej użyj bujawki, by dostać się na górną ścieżkę i odbij się od owocu nad tobą, by przyspieszyć (3 L), dolna (2 L). Następnie skocz nad owocem, by dostać się do M.
Dalej półki zaczną zapadać się pod tobą, a Ty trafisz do wnętrza potwora.
Drzwi nr 1
Za drzwiami wbiegnij po ścianie, by sięgnąć języczka, który otworzy dalszą drogę.
Drzwi nr 2
Za drzwiami miniesz roślinkę (S) i zostaniesz skurczony. Dalej wykorzystaj bańki powietrza, by zebrać L i dostać się dalej.
Drzwi nr 3
Za drzwiami znajdziesz LK , zacznij szybować w dół zbierając L i uważając na ogień.
Drzwi nr 4 i 5
Za drzwiami znajdziesz kolejne drzwi, prowadzące do pomieszczenia, gdzie zmierzysz się ze złym trawieniem bossa. Zacznij od wbiegnięcia na lewą ścianę i zniszcz bąbel. Pamiętaj, że każdy bąbel po zniszczeniu zostawia 3 S, które wykorzystaj do zbieranie dodatkowych L.
Po zniszczeniu bąbla, do pomieszczenia zacznie wdzierać się ogień (ruch ognia oznaczyłem strzałkami), więc ponownie zacznij wbiegać po lewej ścianie. Zatocz pełne koło i wróć na platformę na środku.
Teraz ogień zacznie przemieszczać w drugą stronę, także wbiegnij na prawą ścianę. Po zatoczeniu koła przeskocz na prawą stronę pomieszczenia. Nie zostawaj na środku, ponieważ ogień dotrze również tam.
Kiedy zniknie ogień na lewej ścianie pojawi się bąbel, który zniszcz.
Teraz ogień zacznie wlewać się po obu ścianach, więc zostań na środku, skąd będziesz przeskakiwać nad ogniem.
Po czterech skokach nad ogniem pojawi się czwarty bąbel.
Teraz środkowa platforma zatonie a Ty musisz wykorzystać unoszące się bańki powietrza, by pozostać z dala od ognia poruszającego się dookoła pomieszczenia. Kiedy jesteś na bańce, ta zacznie opadać, kiedy skaczesz i szybujesz, unosi się. Po pewnym czasie pojawi się ostatni bąbel na lewej ścianie do którego dostań się po bańkach powietrza.
Na dnie zniknie kwas i otworzy się przejście do drzwi z okiem.
Drzwi nr 6
Za drzwiami, zacznie za tobą podążać ogień. Biegnąc po ścianach i niszcząc przeszkody wydostań się z potwora. Po drodze miniesz wiele L i jedną M.
Wędkarstwo podlodowe
Kolejny poziom z pościgiem za skrzynią, skrywającą ósmy ząb czaszki.