Łowca Łowców (300 L); Wspinaczka (300 L, 2:40) | Świątynia Łaskotek poradnik Rayman Origins
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Łowca Łowców (300 L)
Zaatakuj roślinki, by dostać się do komara. Ponownie niszcz wszystkich przeciwników, skalne filary, Żalumki, S, by zdobyć jak najwięcej L. Pamiętaj również o atakowaniu roślinek z których wychodzą kolczaste oczy, blokujące Ci dalszą drogę (na screenie schowane za L).
W dalszej części poziomu, będziesz musiał uważać na gejzery próbujące unieść Cię do kolców pod sufitem. Na końcu poziomu czeka oczywiście klatka z E.
Wspinaczka (300 L, 2:40)
Naskocz z kilkukrotnie z atakiem na skalny most, by go zniszczyć. Spadając w dół koryguj swój lot szybowaniem w taki sposób, by zbierać LK i L. Za nim zaczniesz spadać możesz zaczekać, aż most się całkowicie rozpadnie na jego lewej stronie, by nie musieć potem unikać jego części.
Drzwi nr 1
Za drzwiami miń roślinkę i zacznij odbijać się w górę, zbierając S i L. Zielone stonogi traktuj jako platformy. Po kilku odbiciach dotrzesz do półki z roślinką i przeciwnikami.
Klatka nr 1
Kawałek dalej wykorzystaj bujawkę, by dostać się do wejścia prowadzącego do pomieszczenia z E. W środku wbiegnij po ścianie na górę do przeciwników na moście, pod którym znajdziesz klatkę.
Naskakuj na platformę oznaczoną kółkiem, by uwolnić 4 L. Dalej korzystając z opadających platform po lewej stronie oraz z bujawki po prawej zdobądź dwie M.
Wspinając się dalej w górę do drzwi z okiem, po drodze zniszcz Żalumek oraz zbierz LK i 8 L.
Drzwi nr 2
Za drzwiami przeskocz nad wodą , miń roślinkę i ponownie zacznij wspinaczkę w górę, zbierając wszystko na swojej drodze (m.in. LK i L). Korzystając z opadających platform (czekaj ze skokiem, aż platformy będą praktycznie w wodzie), zdobądź M i skocz z atakiem na skocznie pod nią, by się stąd wydostać.
Korzystając z kolejnych skoczni dostań się do drzwi przed którymi zniszcz Żalumek.
Drzwi nr 3
Za drzwiami skorzystaj z gejzerów i kręcącego się sześciościanu wspinaj się do góry. Na górze znajdziesz roślinkę, a korzystając z mniejszych sześciościanów z przeciwnikami na niektórych ścianach, dostań się do M.
Po zdobyciu monety wróć się na dół po L. Kiedy wrócisz z powrotem na górę, dostań się do M po lewej stronie, a potem naskocz na platformy, by uwolnić L i S.
Dostań się na samą górę uważając, by nie zostać zgniecionym przez ruchome ściany, gdzie znajdziesz Żalumek oraz drzwi z okiem.
Drzwi nr 4
Za drzwiami znajdziesz kolejny Żalumek. Po chwili wspinaczki zobaczysz fioletowe stonogi, które znikają po naskoczeniu na nie. Na lewo znajdziesz przejście prowadzące do M.
Za monetą znajdziesz kolejną bujawkę. Wspinając się wyżej dotrzesz do LK i 9 L. W wodzie, pomiędzy kołami znajdziesz roślinkę.
Klatka nr 2
Przed drzwiami z okiem znajdziesz S, a na prawo wejście do pomieszczenia z E. Na końcu poziomu wykorzystaj ściany, by pozbyć się przeciwników przed klatką.
Drzwi nr 5
Za drzwiami skocz na pierwsze dwie platformy, by uwolnić 2 L. Następnie zacznij szybko wspinać się w górę ponieważ ściany zaczną się do siebie przybliżać.
Drzwi nr 6
Za drzwiami czeka na Ciebie ostatnia klatka z E.