Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Rayman Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
Rayman Origins - poradnik do gry

Rayman Origins - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rayman Origins jest scrollowaną platformówką 2D, gdzie przez większość czasu podążamy w jednym kierunku, aby dojść do końca poziomu. Gra zawiera mnóstwo ukrytych rzeczy do zebrania. W poniższym poradniku znajdziecie opis plus zdjęcia, położenia wszystkich sekretnych pomieszczeń z Elektrunami oraz wszelkiego rodzaju ukrytych Lum, potrzebnych do odblokowania pozostałych Elektrun. Poradnik zawiera również dokładne strategie na wszystkich bossów, opis przejścia trudniejszych sekcji poziomów i sposób zebrania wymagających znajdziek. W nawiasie obok nazwy poziomu, znajduję się liczba Lum oraz czas ukończenia wyzwania czasowego (opcja ta pojawia się po jednokrotnym ukończeniu etapu), potrzebny do odblokowania Elektrun. Jeżeli w nawiasie jest podana tylko liczba Lum, oznacza to, że dany poziom nie posiada wyzwania czasowego. Pamiętaj o jak najszybszym zbieraniu rzeczy, które pojawią się z roślinek i Żalumków. Jeżeli się nie pośpieszysz, wszystko może zniknąć.

Oznaczenia użyte w opisie

S - serduszko dające odporność na jedno uderzenie przeciwnika, lub jeżeli już posiadasz jedno dostaniesz Lumy.

L - Lumy czyli typowe monety do zebrania na każdym poziomie - Rayman Origins - poradnik do gry

L - Lumy czyli typowe monety do zebrania na każdym poziomie. Kiedy zbierzesz Lumy z koroną (w poradniku oznaczone jako LK), pozostałe zmienią kolor na czerwony. Oznacza to, że przez ograniczony czas są warte dwa razy więcej. Należy zebrać jak najwięcej czerwonych, jeżeli myślisz o zbieraniu wstążek. Warto zwrócić uwagę na fakt, że każdy przeciwnik zostawia dwa Lumy. Jeden po tym kiedy zmienia się w balon po uderzeniu, drugi kiedy uderzymy go w tej formie.

E - Elektruny czyli znajdźki za pomocą których odblokowujemy różne rzeczy w grze (m - Rayman Origins - poradnik do gry

E - Elektruny czyli znajdźki za pomocą których odblokowujemy różne rzeczy w grze (m.in. nowych bohaterów czy poziomy). Za każdym razem będą uwięzione w klatce, którą będziesz musiał zniszczyć, by je uwolnić.

M - moneta z czaszką (Czaszkonety) dająca 25 Lumów - Rayman Origins - poradnik do gry

M - moneta z czaszką (Czaszkonety) dająca 25 Lumów.

Drzwi nr x - drzwi z okiem stanowią checkpoint - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr x - drzwi z okiem stanowią checkpoint. Cały opis podzielony jest na sekcje, pomiędzy tymi drzwiami. Np. oznaczenie "drzwi nr 1", oznacza etap danego poziomu, pomiędzy pierwszymi, a drugimi drzwiami z okiem.

Klatka nr x - czyli klatki, do których dostaniesz się korzystając z ukrytych przejść - Rayman Origins - poradnik do gry

Klatka nr x - czyli klatki, do których dostaniesz się korzystając z ukrytych przejść. Na każdym poziomie, w którym znajdują się takie przejścia, do zniszczenia są dwie klatki. Uwolnienie Elektrun, również traktowane jest jako checkpoint. Oznacza to, że raz uwolnione Elektruny nie muszą być uwalniane ponownie.

Żalumek - w różnych etapach kolejnych światów, Żalumki wyglądają inaczej - Rayman Origins - poradnik do gry

Żalumek - w różnych etapach kolejnych światów, Żalumki wyglądają inaczej. Mogą to być, np. roślinki. Charakteryzują się tym, że należy je zniszczyć, by uwolnić Lumy.

Bujawka - niebieska łapka, która umożliwia huśtanie na boki - Rayman Origins - poradnik do gry

Bujawka - niebieska łapka, która umożliwia huśtanie na boki.

Michał Rutkowski (www - Rayman Origins - poradnik do gry

Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)

Autor Poradnika

Michał Rutkowski


Informacje o Rayman Origins - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 60, ilustracje: 371 .

Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.

Popularne strony w Rayman Origins - poradnik do gry