Rozdziały 19, 20 | Złote kraby poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada
Po wyjściu z wody i pozbyciu się bananami dwóch typów zejdź z kładki po prawej stronie. Stoi tam skrzynia.
Po tym jak zrzucisz skrzynię do wody, wskocz do niej i od razu popłyń korytarzem w lewo. Wejdź po drabinie i zabierz kraba ze skrzyni.
Po wykończeniu dwóch przeciwników z parasolami i dwóch kolejnych w pomieszczeniu z namalowanym na ścianie wielkim krabem, weź butelkę ze środkiem wybuchowym i zburz ścianę po lewej.
Kiedy po raz drugi będziesz się bawił z Baryłką w nurkowanie popłyniecie długim korytarzem w prawo, a potem w dół. Kiedy korytarz sk®eci w lewo, na końcu, obok bomb głębinowych jest złoty krab.
Po chwili znowu popłyniesz w dół, a potem w prawo. Krab jest obok kolejnych bomb głębinowych.
Po pierwszym spotkaniu z przeciwnikiem rzucającym minami trafisz do pomieszczenia z nurkiem trzymającym klucz. Po jego pokonaniu weź butelkę ze środkiem wybuchowym i rzuć nią w ścianę odgradzającą skrzynię ze złotym krabem od reszty korytarza.
Korzystając ze zdolności latania papugi omiń insekty i zabierz kraba ze skrzyni.
Skrzynia stoi przy fontannie pomiędzy dwoma typami z parasolami. Trudno jej nie zauważyć.
Kolejna skrzynia stoi obok gościa z parasolem przechadzającego się w tę i we w tę.
Kawałek dalej wpuść Milusia do wąskiego korytarza. Postępując zgodnie ze wskazówkami na ekranie obwąchaj święcące na żółto fragmenty podłogi i rozkop je uważając na nadbiegające szczury. Z lewej strony powinieneś dokopać się do złotego kraba.
Po strąceniu piłką plażową worka i zawiśnięciu na haku, przeskocz w lewo do skrzyni.
Rozdział 20 - Ostatni zwój
Po pokonaniu po raz drugi kapitana Allana, Tintin znowu będzie mógł latać z papugą. Skrzynia z krabem znajduje się w lewym końcu na kładce powyżej miejsca, w którym w skrzyni jest butelka ze środkiem wybuchowym przydatnym do zniszczenia insektów.