Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca
Aby odczytać prawidłową informację zakodowaną na kartach ustaw je nad świeczką, jedna na drugiej. Zwróć uwagę na pojawiające się na ekranie instrukcje dotyczące obracania i przesuwania kawałków papieru. Obróć i przesuń wszystkie trzy tak, aby każdy następny zakrywał idealnie poprzedni, a trzy rysunki jednorożców znalazły się w rzędzie na górze kartek.
Niech Baryłka podrzuci Cię do widocznej obręczy. Otworzy się przejście do liny, po której zjedzie kapitan. Ty wejdź wyżej i zakręć kołem sterowym. POtem wejdź jeszcze poziom wyżej i zjedź po linie na dół.
Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie