Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 7 - Na salonach | Złote kraby poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 7 - Na salonach

Po tym jak Miluś przyniesie klucz i przejdziesz przez drzwi znajdziesz się w kolejnym korytarzu - Rozdział 7 - Na salonach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po tym jak Miluś przyniesie klucz i przejdziesz przez drzwi znajdziesz się w kolejnym korytarzu. Drzwi w jego lewym końcu prowadzą do pokoju z fortepianem, za którym stoi skrzynia.

Kawałek dalej, po załatwieniu butelkami dwóch lokajów są drzwi - Rozdział 7 - Na salonach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kawałek dalej, po załatwieniu butelkami dwóch lokajów są drzwi. Zanim przez nie przejdziesz wskocz poziom wyżej. W prawym górnym rogu stoi skrzynia.

Po napotkaniu pierwszych owadów w piwnicy przejdź dalej w prawo - Rozdział 7 - Na salonach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po napotkaniu pierwszych owadów w piwnicy przejdź dalej w prawo. Na drewnianej kładce stoi skrzynia.

Po przedostaniu się po ruchomej kładce na lewą stronę będziesz przez chwilę krążyć po korytarzach idąc w prawo - Rozdział 7 - Na salonach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po przedostaniu się po ruchomej kładce na lewą stronę będziesz przez chwilę krążyć po korytarzach idąc w prawo. Zwróć uwagę na drabiny. Po nich dojdziesz do kolejnej skrzyni.

Jeżeli po przejechaniu na drugą stronę ruchomą kładką i zejściu niżej pójdziesz w lewo, powinieneś dotrzeć do skrzyni, którą mijałeś chwilę wcześniej przechodząc z drugiej strony krat - Rozdział 7 - Na salonach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Jeżeli po przejechaniu na drugą stronę ruchomą kładką i zejściu niżej pójdziesz w lewo, powinieneś dotrzeć do skrzyni, którą mijałeś chwilę wcześniej przechodząc z drugiej strony krat. Będziesz musiał tylko wejść nieco wyżej - wypatruj więc uważnie miejsc to umożliwiających.

Po pokonaniu pierwszego przeciwnika z parasolem, w następnej lokacji będzie piłka - Rozdział 7 - Na salonach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po pokonaniu pierwszego przeciwnika z parasolem, w następnej lokacji będzie piłka. Podnieś ją i rzuć w kierunku żyrandola. Ten spadnie i we wnęce pod podłogą będzie skrzynia.