Rozdział 5 - Park | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 5 - Park
Przerywana linia wskazuje kierunek marszu, więc wystarczy, że będziesz szedł jej tropem.
Pobiegnij za Milusiem na tył posiadłości. Okaże się, że drzwi są zamknięte i trzeba będzie znaleźć inne wejście. Kiedy otrzymasz kontrolę nad psem, zgodnie z pojawiającymi się na ekranie poleceniami zacznij wąchać teren aż natrafisz na ślady. Możesz powoli iść tropem lub po prostu zbiec na dół do końca schodami po lewej stronie.
Ślady doprowadzą psa do wydeptanej ziemi na trawniku. Zacznij kopać dziurę.
Biegnij cały czas przed siebie postępując zgodnie z poleceniami na ekranie, aby wykonywać konkretne czynności, jak na przykład przekopywanie się przez zwały ziemi.
Kiedy dojdziesz do zablokowanego korytarza zostaniesz zaatakowany przez szczury. Cierpliwie szczekaj na gryzonie. Dopiero kiedy przestaną się pojawiać przekop tunel.
Miluś może wdrapywać się na pionowe ściany. Wystarczy, że po skoku będziesz nieustannie "stukał" w odpowiedni klawisz.
Kiedy dotrzesz do końca tuneli stań po prostu na zapadni.