Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 5 - Park | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 5 - Park

Przerywana linia wskazuje kierunek marszu, więc wystarczy, że będziesz szedł jej tropem - Rozdział 5 - Park - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przerywana linia wskazuje kierunek marszu, więc wystarczy, że będziesz szedł jej tropem.

Pobiegnij za Milusiem na tył posiadłości - Rozdział 5 - Park - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobiegnij za Milusiem na tył posiadłości. Okaże się, że drzwi są zamknięte i trzeba będzie znaleźć inne wejście. Kiedy otrzymasz kontrolę nad psem, zgodnie z pojawiającymi się na ekranie poleceniami zacznij wąchać teren aż natrafisz na ślady. Możesz powoli iść tropem lub po prostu zbiec na dół do końca schodami po lewej stronie.

Ślady doprowadzą psa do wydeptanej ziemi na trawniku - Rozdział 5 - Park - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Ślady doprowadzą psa do wydeptanej ziemi na trawniku. Zacznij kopać dziurę.

Biegnij cały czas przed siebie postępując zgodnie z poleceniami na ekranie, aby wykonywać konkretne czynności, jak na przykład przekopywanie się przez zwały ziemi - Rozdział 5 - Park - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Biegnij cały czas przed siebie postępując zgodnie z poleceniami na ekranie, aby wykonywać konkretne czynności, jak na przykład przekopywanie się przez zwały ziemi.

Kiedy dojdziesz do zablokowanego korytarza zostaniesz zaatakowany przez szczury - Rozdział 5 - Park - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kiedy dojdziesz do zablokowanego korytarza zostaniesz zaatakowany przez szczury. Cierpliwie szczekaj na gryzonie. Dopiero kiedy przestaną się pojawiać przekop tunel.

Miluś może wdrapywać się na pionowe ściany - Rozdział 5 - Park - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Miluś może wdrapywać się na pionowe ściany. Wystarczy, że po skoku będziesz nieustannie "stukał" w odpowiedni klawisz.

Kiedy dotrzesz do końca tuneli stań po prostu na zapadni - Rozdział 5 - Park - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kiedy dotrzesz do końca tuneli stań po prostu na zapadni.