Rozdziały 14 - 15 | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 14 - Drugi zwój
Po spotkaniu z kapitanem Allanem nastąpi walka z nim. Zanim rzuci w Tintina bombą, ustaw się obok czerownej skrzyni z fajererwerkami. Poczekaj aż Allan rzuci bombę i szybko odsuń się kilka kroków od fajerwerków. Postąp identycznie w przypadku wszystkich trzech skrzyń.
Po trzech trafieniach fajerwerkiem Allan zacznie Cię gonić. Uciekaj przed nim w kierunku skrzynek z bananami. Podnieś banany i trzy razy rzuć nimi w Allana, aby wygrać walkę.
Rozdział 15 - Kawaler Franciszek De Barilca: Klątwa sprzed wieków
Kilkakrotnie w trakcie całej gry będzie ona przechodziła w tryb walki tpp, jednak bez możliwości poruszania się całą postacią, jedynie "obsługą" jej rąk. Na samym początku wybierz klawisz odpowiedzialny za kierunek w górę, by De Barilca podpalił lont armaty.
Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie