Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach
Po wylądowaniu do przejścia znowu będzie system jaskiń. Po raz pierwszy wykorzystasz pochodnię. Pochodnię przed rzutem trzeba najpierw zapalić przechodząc obok innej pochodni przymocowanej do ściany na stałe. Weź pierwszą pochodnię i rzuć nią w beczkę z materiałami wybuchowymi.
Kawałek dalej rozpal następną pochodnię i rzuć nią tak, by jej tor lotu przecinał sznur, którym podwiązana jest kładka.
Po przejściu zalanym częściowo korytarzem zanurkuj i płyń w prawo omijając po drodze wszelkie "przeszkadzajki". Pamiętaj, że wciskając miarowo klawisz skoku Tintin płynie szybciej.
Po wyjściu z wody trzeb abędzie zanurkować ponownie. Rzuć butelką w stworzenia blokujące dostęp.
Po chwili spokoju będziesz musiał uciekać najpierw przed jedną, a potem trzema wielkimi meduzami. Pamiętaj o miarowym wciskaniu klawisza skoku by Tintin płynął szybko. W przeciwnym razie nie uda Ci się uciec.
Wypłyniesz na powierzchnię podziemnego jeziora. Pozbądź się dwóch typów i wejdź na kładkę. Przejdź w lewo i w górę.
Weź pochodnię, odpal ją i skocz w kierunku haka. Rozbujaj się i przeskocz w prawo.
Zapaloną pochodnią rzuć ponad podwiązanymi kładkami.
Przeskocz na kładkę obracającego się kołowrotu i poczekaj aż uniesie się ona wyżej...
... po czym przeskocz na kołowrót po prawej.
Z kołowrotu zeskocz w prawo i zabierz pochodnię, po czym wskocz z powrotem na kołowrót. Kiedy ustawi się on w podobnej pozycji jak na obrazku powyżej, rzuć pochodnią by przepalić linki podtrzymujące kładki.