Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach

Po wylądowaniu do przejścia znowu będzie system jaskiń - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po wylądowaniu do przejścia znowu będzie system jaskiń. Po raz pierwszy wykorzystasz pochodnię. Pochodnię przed rzutem trzeba najpierw zapalić przechodząc obok innej pochodni przymocowanej do ściany na stałe. Weź pierwszą pochodnię i rzuć nią w beczkę z materiałami wybuchowymi.

Kawałek dalej rozpal następną pochodnię i rzuć nią tak, by jej tor lotu przecinał sznur, którym podwiązana jest kładka - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kawałek dalej rozpal następną pochodnię i rzuć nią tak, by jej tor lotu przecinał sznur, którym podwiązana jest kładka.

Po przejściu zalanym częściowo korytarzem zanurkuj i płyń w prawo omijając po drodze wszelkie przeszkadzajki - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po przejściu zalanym częściowo korytarzem zanurkuj i płyń w prawo omijając po drodze wszelkie "przeszkadzajki". Pamiętaj, że wciskając miarowo klawisz skoku Tintin płynie szybciej.

Po wyjściu z wody trzeb abędzie zanurkować ponownie - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po wyjściu z wody trzeb abędzie zanurkować ponownie. Rzuć butelką w stworzenia blokujące dostęp.

Po chwili spokoju będziesz musiał uciekać najpierw przed jedną, a potem trzema wielkimi meduzami - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po chwili spokoju będziesz musiał uciekać najpierw przed jedną, a potem trzema wielkimi meduzami. Pamiętaj o miarowym wciskaniu klawisza skoku by Tintin płynął szybko. W przeciwnym razie nie uda Ci się uciec.

Wypłyniesz na powierzchnię podziemnego jeziora - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Wypłyniesz na powierzchnię podziemnego jeziora. Pozbądź się dwóch typów i wejdź na kładkę. Przejdź w lewo i w górę.

Weź pochodnię, odpal ją i skocz w kierunku haka - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Weź pochodnię, odpal ją i skocz w kierunku haka. Rozbujaj się i przeskocz w prawo.

Zapaloną pochodnią rzuć ponad podwiązanymi kładkami - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Zapaloną pochodnią rzuć ponad podwiązanymi kładkami.

Przeskocz na kładkę obracającego się kołowrotu i poczekaj aż uniesie się ona wyżej - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przeskocz na kładkę obracającego się kołowrotu i poczekaj aż uniesie się ona wyżej...

po czym przeskocz na kołowrót po prawej - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

... po czym przeskocz na kołowrót po prawej.

Z kołowrotu zeskocz w prawo i zabierz pochodnię, po czym wskocz z powrotem na kołowrót - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Z kołowrotu zeskocz w prawo i zabierz pochodnię, po czym wskocz z powrotem na kołowrót. Kiedy ustawi się on w podobnej pozycji jak na obrazku powyżej, rzuć pochodnią by przepalić linki podtrzymujące kładki.