Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach | Złote kraby poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach
Po wysadzeniu pierwszej beczki idziesz w prawo i po chwili na ziemi leży druga skrzynka z pochodnią. Weź pochodnię i przejdź kilka kroków w prawo. Rzuć pochodnią w insekty i zabierz złotego kraba ze skrzyni.
Kiedy znajdziesz się w wodzie, idź do końca i przed zanurkowaniem wejdź na wielką skrzynię unoszącą się na powierzchni. Z niej przeskocz w prawo do kraba.
Po zanurkowaniu zaczniesz w końcu płynąć do góry. Zobaczysz skałę pozwalającą płynąć w prawo lub lewo. Popłyń z jej lewej strony, a dotrzesz do skrzyni.
Po ucieczce przed meduzami wynurzysz się w jaskini patrolowanej przez wrogów. Po prawej stronie jaskini stoi skrzynia ze skarbem.
Po przepaleniu pochodnią lin podtrzymujących dwie klatki i przypaleniu tyłka typowi z parasolem zejdziesz po drabinie do wody. W miejscu gdzie porusza się mała meduza zanurkuj niżej, a znajdziesz kraba.
Tuż nad tym miejscem z małą meduzą jest szczelina, którą możesz podpłynąć w górę. Ponad powierzchnią wody zobaczysz wąski korytarz pionowy. Wyskocz do góry i odbijając się od skały raz z jednej raz z drugiej strony wespnij się na samą górę. Zobaczysz skrzynię ze złotym krabem.
Zaraz po wyjściu z wody trafisz do pomieszczenia z obracającymi się kołowrotami. Wskocz na pierwszy z nich, poczekaj aż kładka uniesie się w górę i przeskocz w lewo do skrzyni.
Po przeskoczeniu na drugi kołowrót będziesz musiał zeskoczyć z niego by zabrać pochodnię. Przejdź jednak jeszcze bardziej w prawo, a zobaczysz skrzynię ze skarbem. Po zabraniu kraba zeskocz do wody i przepłyń do końca w lewo.
Po dołączeniu do Ciebie kapitana Baryłki i pokonaniu przeciwników przejdziesz górą w prawo. Zejdziesz poziom niżej i po lewej zobaczysz skrzynkę z pochodniami. Przeskocz tam weź pochodnię i przeskocz w prawo, po czym znowu w lewo. Dzięki temu zapalisz pochodnię, którą rzuć w beczkę. Podejdź następnie do krawędzi a Baryłka podrzuci Cię w górę.
Po zapadnięciu się drewnianej kładki spadniesz razem z kilkoma przeciwnikami do wody. Po wykończeniu większości z nich w kolejnej komnacie powinien zostać koleś w zielonej koszuli przy drabinie po lewej stronie. Pozbądź się go, wejdź po drabinie i przejdź w prawo, gdzie stoi skrzynia.
Chwilę później przejdziesz przez drzwi na górę, gdzie czeka Baryłka. Nie idź jednak do niego, a przejdź w lewo do końca, do kolejnej skrzyni.
Po spotkaniu z Baryłką wskoczysz na kładkę, która pod ciężarem Tintina "zawali" się pozwalając przejść Baryłce. Zejdź poziom niżej i skręć w lewo. Zobaczysz wodę, która opada się i unosi. Wskocz do niej i przepłyń w lewo. Poczekaj aż poziom się podniesie i przejdź do skrzyni.
Po kilku krokach w prawo też zobaczysz jak opada i unosi się powierzchnia wody, a na niej pływa skrzynia. Zanurkuj i przepłyń w prawo omijając meduzy do skrzyni ze skarbem.
W lokacji, w której przerzucałeś pochodnię ponad wodospadem musisz przepalić linę podtrzymującą kładkę. Zanim jednak pobiegniesz po niej dalej w prawo wskocz do wody i po prawej stronie znajdziesz złotego kraba.
Po tym jak rzucisz pochodnią, która jednocześnie podpali przeciwnika i beczkę z materiałami wybuchowymi, a następnie zniszczeniu ceglanej ściany przejdź do końca w prawo do skrzyni.
Kawałek dalej rzucisz pochodnią w przeciwnika, który pobiegnie przed siebie i podpali kolejnego. Weź jeszcze jedną pochodnię, zapal ją i przejdź w lewo. Są tam podwieszone na sznurach kładki. Przepal sznur, wskocz wyżej i przepal kolejny sznur tą samą pochodnią. Wskocz na górę i zabierz kraba.