Rozdziały 1 - 4 | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 1 - Burza
Razem z kapitanem Baryłką lecicie samolotem. Kieruj się w stronę jaśniejszych miejsc w chmurach. Nie ma większego znaczenia co zrobisz, po kilkudziesięciu sekundach aeroplan i tak zostanie rażony piorunem.
Rozdział 2 - Pierwszy Jednorożec
Przez chwilę wcielasz się w Milusia - psa Tintina. Postępuj według wyświetlanych na ekranie wskazówek. Kiedy pies zacznie obwąchiwać ulicę pojawią się na niej ślady butów należące do jego właściciela. Możesz kierować się nimi by dojść do Tintina, bądź szybko pobiec najpierw w prawo, a potem w lewo, do końca ulicy.
Kiedy uzyskasz kontrolę nad Tintinem pobiegnij za psem do sprzedawcy na pchlim targu. Zobaczysz scenkę przerywnikową, w której bohater kupi model żaglowca. Po konfrontacji z nieznajomym idź za starcem, który doprowadzi cię do sprzedawcy książek.
Rozdział 3 - Pierwszy zwój
Na stoisku zapoznaj się z historią Jednorożca korzystając z pojawiających się na ekranie podpowiedzi. Po tej scence przerywnikowej od razu pojawi się następna, w której Twoim celem jest odpowiednie ustawienie masztów żaglowca. Przekręć każdy z trzech masztów delikatnie w prawo, aż otrzymasz na żaglach kontur jednorożca. Wówczas będziesz mógł wyciągnąć ukrytą w kadłubie skrzyneczkę z tajemniczym dokumentem.
Rozdział 4 - Skradziony Jednorożec
Króciutki rozdział skupiający się na pokazaniu mechaniki walki. Pobiegnij przed siebie i skręć w prawo, w podwórko. Zostaniesz zaatakowany przez pięciu wrogów. Wystarczy, że będziesz uderzał w jeden klawisz i nie ustawiał się pomiędzy dwoma przeciwnikami, ponieważ uderzając jednego, w każdej chwili możesz zostać trafiony przez tego za plecami. Każdy typ z wyjątkiem ostatniego padnie po jednym ciosie. Ostatni po trzech zadanych pod rząd.