Sakai City, Senchu- Japonia cz.4 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Mapa statku.
| Ale paskudnik! Zaraz, zaraz - on mi jednak kogoś przypomina!
|
Po zejściu schodnią trafiamy na wielkowymiarowy obrazek, jakiegoś paskudnika rodem z demonowatych. Traktujemy go biczem, a kiedy pocięty padnie na deski pokładu, zobaczymy, że za nim ukryta jest szkatułka, a w niej niczym kukiełka mimik w postaci małego łysego ronina. Ciekawa sprawa. Musimy stoczyć z nim walkę, a każde celne trafienie będzie skutkowało pojawieniem się jasnej duszy, którą trzeba szybko zassać. Chwilę to potrwa, ale po zebraniu wszystkiego, co ma on do zaoferowania, jako końcowy prezent otrzymujemy Wheelhouse Key, czyli klucz od sterowni maszynowni, do której wiodą wielce gustowne drzwi, a raczej wrota. Używamy tegoż klucza i...
Każdy widok jest lepszy od tego obrazu, który tu był przed chwilą.
| Bardzo, ale to bardzo gustowne drzwi, ciekawe, co za nimi jest?
|
W środku jest mało przytulnie. Zaglądamy do standardowej szkatułki, a tam - LogBook - czyli Dziennik Pokładowy. Obok w lewo znajdujemy przenośny ołtarzyk i uwięzione w nim dusze. Wysysamy je i teraz pora na szkatułkę puzzle- box. Co tym razem?
W środku średnio przytulnie, raczej mocno zielonkawo, a w rogu pomieszczenia - puzzle box.
| Kierownica? Czemu nie? Nie prowadziłem jeszcze statku!
|
Zabawa z puzzle - box nabiera rumieńców. Teraz do wykonania mamy sześć ruchów, pytanie tylko, czy wysiłek się opłaci? Tradycyjnie pomoc poniżej.
Punkt startowy.
| Ruch 1
|
Ruch 2
| Ruch 3
|
Ruch 4
| Ruch 5
|
Ruch 6 i ostatni.
| Pod wodę?! To nie łódź podwodna! Co jest grane u licha!
|
Po otwarciu szkatułki otrzymujemy Wood Charm! Opuszczamy sterówkę, a statek zaczyna mocno się kołysać. Pojawia się cutscenka, która ilustruje prośbę Jacques'a do Ako i przenosi nas do Paryża!