"Mont-Saint-Michel" - Francja cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Przed nami daleka droga, a i te drzwi poza zasięgiem.
| Trochę wyrośnięty ten kwiatuszek, nieprawdaż?
|
I po kwiatku. Zyskaliśmy medalion Sun Crest.
| Brama otwarta, teraz pora na dalsze działanie.
|
Na końcu zamkowej uliczki czeka nas walka z wojownikami Genma i przerośniętym Kwiatodrzewem. Wojowników traktujemy tradycyjnie mieczem, natomiast na roślinę polecam lodowe strzały. Szybko, sprawnie i przyjemnie. W miejscu, które zostanie uwolnione od tego monstrum widzimy szkatułkę, a w niej medalion Sun Crest. Powinien pasować do bramy w zaułku koło hotelu, przed zamkiem. Tam też szybko się przemieszczamy, a po umieszczeniu w niej medalionu brama się unosi. Tuż za nią leży szkatułka - model puzzle box, nim cokolwiek z niej wyjmiemy, przyjdzie pogłówkować!
Stan początkowy.
| Ruch 1
|
Ruch 2
| Ruch 3
|
Ruch 4
| Ruch 5 i koniec!
|
W nagrodę za rozwiązanie zagadki otrzymujemy Power Jewel. Po stoczeniu walki z dwoma przerośniętymi potworami i odesłaniu ich na aut penetrujemy teren. W efekcie tych działań z drugiej szkatułki wyjmujemy Red Eye Stone, po czym z ołtarzyka obok "wysysamy" uwięzione dusze. I to by było na tyle. Teraz biegiem do Time Folder i przesyłamy Jacquesowi Red Eye Stone. Przejmujemy "Francuza" i szybko do jednoocznej, póki co, głowy bestii. Osadzamy ledwo, co otrzymane od Ako Red Eye Stone w tejże głowie. Pojawia się zagadka - dla leniuszków rozwiązanie poniżej.
Oko bestii osadzamy w miejscu do tego przeznaczonym i rozpoczyna się trzyczęściowa zagadka.
| Pierwsze podejście zaliczone. Jacques bezboleśnie przeszedł po płytach.
|
Druga próba zakończona.
| Trzecia " tabliczka czekolady" rozwiązana.
|
Po zaliczeniu trzeciej próby ukazały się schody. Teraz wiadomo, dokąd zmierzamy.
| Wejście w widoczne drzwi skieruje nas za pośrednictwem małego Japończyka do rundki w "Dark Realm".
|
To była dobra wiadomość dotycząca rozwiązania - zła brzmi tak: wiele wskazuje na to, że układ płyt, po których stąpa Jacques jest generowany losowo. Tak więc, powyższe rozwiązania mogą być wykorzystane połowicznie, ale zawsze to coś. Pamiętać należy, że w tej zagadce najważniejsza jest powtarzalność cyklu wyobrażonego w postaci graficznej na górnej płycie kamiennej. Ruszamy dalej po "nowych" schodach. Po pokonaniu kilku przeciwników, po lewej stronie zobaczymy drzwi. Wejście w nie oznacza spotkanie starego znajomego i wycieczkę do Dark Realm. Generalnie jest trudniej, niż poprzednim razem, ale satysfakcja większa z przetrwania i nagroda w postaci Green Orb pieszo nie chodzi. Po zakończonych walkach opuszczamy ten zaułek i ruszamy dalej, schodami w dół. Po chwili znowu pojawiają się przeciwnicy.