Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Podmorska Świątynia cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Teraz już są wszystkie, tylko trzeba rozwiązać małe zadanko. - Podmorska Świątynia cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Teraz już są wszystkie, tylko trzeba rozwiązać małe zadanko.
Nic trudnego - Podmorska Świątynia cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Nic trudnego! Jak się ma maturę i kursa niektóre...

Zagadka rozwiązana i otwiera się tajemne przejście. Korytarzyk ma kształt litery T. Skręcamy w prawo, a w ślepym korytarzyku czeka na nas szkatułka. Otwieramy ją, a z niej wylatuje Firefly, za którym idziemy z powrotem do biblioteki. Za pomocą bicza windujemy się do góry i stajemy na galerii. Teraz następuje uważna penetracja, w wyniku której wchodzimy w posiadanie Oni Tortoise i L. Dragon Horn - lewy róg smoka z płaskorzeźby, który spoczywał spokojnie w szkatułce. Ako donosi Medicine.

Tajemne przejście. - Podmorska Świątynia cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Tajemne przejście.
Należy dokładnie sprawdzić całą galerię - Podmorska Świątynia cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Należy dokładnie sprawdzić całą galerię!

Dziwny człowieczek oferuje zabawę dla twardzieli - Dark Realm. - Podmorska Świątynia cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Dziwny człowieczek oferuje zabawę dla twardzieli - Dark Realm.
Po przeniesieniu na Arenę pozostaje już tylko czysta walka! - Podmorska Świątynia cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Po przeniesieniu na Arenę pozostaje już tylko czysta walka!

Wszystko sprawdziliśmy, wracamy więc na parter biblioteki, a dalej w głąb tajemnego przejścia. W lewej odnodze pojawia się związany niczym szynka człowieczek o azjatyckich rysach twarzy i zaprasza do dodatkowego trybu ukrytego w grze, a mianowicie Dark Realm. Wyrażenie zgody na udział w tej imprezie powoduje przeniesienie nas na arenę walki, gdzie toczone są pojedynki z różnego rodzaju przeciwnikami. Zwycięstwa otwierają drogę do dalszych i po ukończeniu zawodów możemy liczyć na adekwatne w stosunku do osiągnięć trofeum. Walki podnoszą też poziom doświadczenia przez wsysane dusze.

Każda tura kończy się otwarciem portali, zależnie od wyboru zostaniemy skierowani na kolejną Arenę. - Podmorska Świątynia cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Każda tura kończy się otwarciem portali, zależnie od wyboru zostaniemy skierowani na kolejną Arenę.
Przeciwnicy zniszczeni, pozostał tylko JEDEN - Zwycięzca! - Podmorska Świątynia cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Przeciwnicy zniszczeni, pozostał tylko JEDEN - Zwycięzca!
Nagroda za stoczone walki - jest pewne, że się przyda. - Podmorska Świątynia cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Nagroda za stoczone walki - jest pewne, że się przyda.
Po skompletowaniu rogów głowa smoka wykonuje obrót i pomieszczenie zostaje osuszone z wody. - Podmorska Świątynia cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Po skompletowaniu rogów głowa smoka wykonuje obrót i pomieszczenie zostaje osuszone z wody.

Kończymy zawody z niezłym wynikiem obdarowani Thunder Seal, po czym opuszczamy arenę, wobec braku dalszych propozycji walki. Ciekawe, jak w tym miejscu spisze się Samanosuke? Wracamy na parter i opuszczamy laboratorium. Teraz pora na niekompletną płaskorzeźbę na prawo od drzwi na ścianie. Posiadany lewy róg smoka wprowadzamy na miejsce, głowa wykonuje obrót wokół własnej osi i cutscenka pokazuje nam, jak osusza się parter lokacji. Czas wracać i dać pole do popisu Samanosuke! Stajemy przed Time Folder, po czym wysyłamy Ako do Samanosuke.