"Mont-Saint-Michel" - Francja cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Koło zębate na miejscu.
| Pora nacisnąć dźwignię i zobaczyć, czy tym razem krata się uniesie.
|
Jak tu cicho po walce... | Małymi drzwiami w lewej nawie świątyni wchodzimy w korytarz ze schodami wiodącymi na dół.
|
P U Ł A P K A!!! | Na odsiecz.
|
Otrzymany Iron Gear osadzamy we właściwym miejscu i uruchamiamy dźwignią mechanizm. Krata się unosi! Wchodzimy do wnętrza kaplicy, gdzie roi się od wrogów, a w centralnym jej miejscu, a jakże, usadowiło się dobrze znane nam drzewko. Po walce, w wyniku której likwidujemy wszystkich oponentów, zbieramy dokument Vega's Diary i ze szkatułki wyjmujemy Secret Met. Po solidnym przeglądzie kaplicy kierujemy się do małych drzwi w lewej nawie. Wchodzimy w mały korytarz, a potem schodami wędrujemy na dół. Po chwili wchodzimy do małego przedsionka. Z tyłu za naszymi plecami opada kamienna płyta i Jacques z Ako są w pułapce. Do malutkiego pomieszczenia sączy się przez szczelinę zielonkawy gaz. Uwięzieni powoli zaczynają tracić przytomność. Rozpoczyna się filmik, w którym Henry mając przeczucie, że coś niedobrego dzieje się z ojcem, zmusza Michelle do wejścia na teren zamku i poszukiwania Jacques'a.
W jedności siła.
| Dziwaczna maszyna wypełniała sobą prawie cały monastyr.
|
Komputerowa praktyka mile widziana od zaraz.
| Dzięki synowi Jacques będzie żył!
|
Guard Dog na chwilę przed własnym zgonem.
| Pora się zmywać! Ta chałupa zaraz się rozpadnie!
|
Michelle osłaniając Henri'ego, przebija się przez uliczkę zamkową do górnego tarasu, likwidując granatami i karabinkiem maszynowym hordy wrogów. Na górnym tarasie spotykają Samanosuke, po czym, po krótkiej cutscence, przejmujemy kontrolę nad samurajem. Wbiegamy do środka i likwidujemy strażnika, a drzwiami w lewej nawie zbiegamy na dół. W tym momencie pojawia się cutscenka z Henri'm w roli głównej, w trakcie łamania kodu zabezpieczenia drzwi, które odcinają Jacquesa od czystego powietrza. Po chwili na ekranie zjawia się klawiatura szyfrująca i naszym zadaniem jest uwolnić Jacquesa. Zadanie jest tak banalne, że szkoda czasu na jego opisywanie. Niemniej, dla osób grających z wykorzystaniem klawiatury peceta podpowiedź:
1/ kierunki z lewego panelu maszyny obsługują kursory - strzałki lub klawiatura numeryczna.
2/ oznaczenia odpowiadające przyciskom joypada - "trójkąt" = L, "kółko" = K, "kwadrat" = J,
"x" = enter.
Po uwolnieniu Jacques'a z pułapki następuje kolejny filmik, tym razem dłuższy, opisujący wydarzenia po wyjściu z piwnicy. W momencie, gdy w ramach przekazu wizualnego ukazuje się Ranmaru Mori, zostaje uruchomiona procedura samozniszczenia zamku Mont-Saint-Michel. Samanosuke osłania odwrót Michelle i Henri'ego i przed zamkiem dochodzi do decydującej walki z Guard Dogiem. Po ciężkiej potyczce udaje się im w końcu dostać do samochodu i na sekundy przed eksplozją zamku zbiec. W tym samym czasie Jacques ucieka z zamku 500 lat wcześniej. Włącza się kolejny film, który przenosi nas na tereny Japonii, a dokładnie okolice jeziora Lake Biwa.