Podziemia Katedry Notre Dame - Paryż cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Rozwidlenie korytarza ze schowkiem.
| Dalej nie pójdziemy - korytarz się skończył, ale za to można tu sporo znaleźć!
|
Gracze! Bądźcie uważni! Pod sklepieniem są cele dla Waszych łuków!
| Dalej nie ma przejścia, pora na parę chwil w Katedrze.
|
Potwory Genma wykazują sporą aktywność, ale my mieczem wycinamy sobie przejście pomiędzy nimi. Korytarzem dochodzimy do rozwidlenia, gdzie rozdwaja się on w lewo, lekko do góry i w prawo, lekko na dół. Na samym rozwidleniu jest rzeźba szkieletu z czaszką wyposażoną w rogi - w miejscu tym ukryty jest Anti - dark Chm. Po krótkim zastanowieniu kierujemy się korytarzem w lewo, lecz po przejściu niewielkiej odległości urywa się on nad przepaścią. Niemniej, na jego końcu jest szkatułka, a w środku znajdujemy Dark Parchment. Dodatkowo, strzał z łuku do mieszkazawieszonego pod sklepieniem (jest ich więcej!!!) powiększa nasze zasoby o kolejny EcoSpirit. Poza tym, nic tu nie ma, zatem w tył zwrot i idziemy w prawą część korytarza. Dwa strzały z łuku do mieszków pod sklepieniem i otrzymujemy z rąk Ako EcoSpirit i Herb. Jest nieźle, gdyż obok leży szkatułka, a w niej mapa Notre Dame. Niestety, w tym miejscu musimy zakończyć zwiedzanie korytarza, bowiem drzwi wiodące do następnych pomieszczeń są zablokowane, przez poznane wcześniej żyjątko o konsystencji galarety i niebieskim kolorku. Musimy znaleźć na nie jakąś receptę. Wracamy do Katedry na górę!
Mapa Notre Dame.
| Oczyszczamy z mroku pierwszy posąg.
|
Oczyszczenie ma być całkowite i pamiętajmy o ilości palących się świeczników!
| Ostatni z posągów i co dalej?
|
Powracamy do katedry. Pora na wykorzystanie Anti - Dark Chm do oczyszczenia z mroku posągów. Zacznijmy od kolejności oczyszczania. Przy każdej z figur są świeczniki. Zaczynamy od tej, przy której pali się najmniej świec! Stajemy przed posągiem i podobnie jak z duszami zasysamy mrok! Po oczyszczeniu czwartego posągu idziemy do figury z białym kamieniem w pysku i stajemy przed nią. Wykonujemy akcję (enter) i otrzymujemy nową broń - miecz Kuga. Pora na powrót do podziemi, a kogoś lub coś na pewno to zaboli!
Kamień trzymany w pysku świeci blaskiem, sygnalizując, że można tu coś zyskać.
| W istocie - miecz Kuga zapowiada się na potężną broń!
|
Bez kłopotu otwieramy zablokowane drzwi i jesteśmy w małym przedsionku do dalszej części korytarza. Z tego miejsca widać ostrza wirujące na całej jego długości. Tak jak poprzednio wybieramy właściwy moment i szybko biegnąc, wykorzystujemy wnęki korytarza. Proponuję bieg w prawo, aby ostrza mieć przed sobą. W pierwszej wnęce jest szkatułka, a w środku Rope Lauder - drabinka sznurowa. Druga wnęka to brama z czaszkami - uwaga - jednej w bramie brak! W tej wnęce dodatkowo znajduje się save i studnia z błękitnym płynem many. Proponuję nie poprzestawać na tym miejscu, lecz przejść dookoła korytarz, mimo wirujących ostrzy!