Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Podmorska Świątynia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Gołym okiem widać, że nie ma tu właściwego dysku. - Podmorska Świątynia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Gołym okiem widać, że nie ma tu właściwego dysku.
Ale jak poczta przyśle, to zadziałamy i umieścimy go tam, gdzie być powinien. - Podmorska Świątynia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Ale jak poczta przyśle, to zadziałamy i umieścimy go tam, gdzie być powinien.

Szybko okazuje się, że po wejściu w bramę pomiędzy żółtymi płomieniami, Samanaosuke trafia na zalany wodą korytarz. Co dalej? Kooperacja! Wracamy do Sali rotundy, wyjmujemy żółty dysk z wieży i za pośrednictwem Time Folder przesyłamy Jacquesowi - miejmy nadzieję, że on będzie wiedział, co z nim zrobić!

Kooperacja to piękna rzecz - Samanosuke przez tą wodę by nie przebrnął - Podmorska Świątynia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Kooperacja to piękna rzecz - Samanosuke przez tą wodę by nie przebrnął. Tylko to towarzystwo...

Rzeźba? Raczej tajemny zamek, niestety głowa bestii pozbawiona jest jednego rogu - Podmorska Świątynia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Rzeźba? Raczej tajemny zamek, niestety głowa bestii pozbawiona jest jednego rogu
Wnętrze laboratorium musi kryć tajemnice, szczególnie te należące do Nobunagi. - Podmorska Świątynia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Wnętrze laboratorium musi kryć tajemnice, szczególnie te należące do Nobunagi.
Powoli przestaję tolerować Ranmaru Mori! Pojawia się zawsze wtedy, kiedy mają zacząć się problemy. - Podmorska Świątynia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Powoli przestaję tolerować Ranmaru Mori! Pojawia się zawsze wtedy, kiedy mają zacząć się problemy.

Jacques z dyskiem szybko podbiega do wieży i instaluje go. Podnoszą się schody. Czas na działanie. Mężczyzna wbiega do zalanego wodą korytarza, w powietrzu unosi się Firefly i dzięki niemu w połączeniu z właściwościami bicza, lądujemy pomiędzy dwoma potworami wyposażonymi w łuki. Szybkie cięcie i oba znikają, oddając swoje dusze. Sprawdzamy galerię, po prawej stronie drzwi, na ścianie jest płaskorzeźba, przedstawiająca głowę smoka, ale pozbawioną jednego rogu. Z tego braku musi coś wynikać. Przez jedyne drzwi w tej okolicy wchodzimy do pomieszczenia. Jesteśmy w Laboratorium. Korzystając z chwili spokoju, przeglądamy zawartość pomieszczenia i w szkatułce znajdujemy Ancien Slab i Time Lab 2. Niestety, nasze prace poszukiwawcze przerywa pojawienie się Ranmaru Mori. Oglądamy cutscenkę, która wyjaśnia kolejne zawiłości poplątanych zdarzeń. Ranmaru po chwili znika, pozostawiając dwóch swoich kolegów. My stajemy do walki!

Niesympatyczni faceci i do tego koledzy tego Ranmaru! - Podmorska Świątynia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Niesympatyczni faceci i do tego koledzy tego Ranmaru!
Windą bliżej. - Podmorska Świątynia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Windą bliżej.
Dokąd teraz? - Podmorska Świątynia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Dokąd teraz?
Wyraźnie brakuje jednego tomu, a my przypadkowo mamy kilka, może któryś się nada? - Podmorska Świątynia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Wyraźnie brakuje jednego tomu, a my przypadkowo mamy kilka, może któryś się nada?

Po zwycięstwie (nie ma czasu na jego smakowanie) zabieramy z podłogi dokument Critical i maszerujemy do windy. Niestety, z dołu przybywają koledzy naszych przeciwników, których z wdziękiem odprawiamy w niebyt. Po chwili znowu jest cisza. Martwa cisza. Wreszcie możemy skorzystać z dostępnego środka lokomocji i wyjeżdżamy piętro wyżej - innej ewentualności brak. Znajdujemy się w bibliotece. Na dobry początek wpada nam w ręce szkatułka z zawartością w postaci mapy Sea Temple oraz trzech łuczników z rodziny brzydali i jeden protoplasta osiedlowych baseballistów. Po walce i zebraniu ich dusz dokładnie sprawdzamy pomieszczenie, wszak na galerię muszą wieść jakieś schody. Na przeciwległej do windy ścianie stoi regał z książkami. Przy bliższym kontakcie w oczy rzucają się braki, więc umieszczamy w tym miejscu wcześniej znaleziony tom Ancien Slab.