Katedra Notre Dame - Paryż cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
W trakcie cutscenki widzimy, jak Henri postanawia odszukać Samanosuke i wbrew woli odpowiedzialnej za niego Michelle opuszcza mieszkanie. Zaniepokojona młoda kobieta rusza za zdecydowanym na wszystko malcem, chcąc zapewnić mu bezpieczeństwo. Jesteśmy pod katedrą Notre Dame i na rozgrzewkę mamy konkurs strzelecki do gargoyli i potworów Genma. Po oczyszczeniu przedpola zaglądamy do szkatułki po lewej stronie, skąd wyjmujemy Soul Bracelet. Po prawej stronie koło filara znajdujemy dokument D Critical.
Henri jest niespokojnym duchem - wierną kopią własnego ojca i Michelle o tym doskonale wie.
| Pierwsze spotkanie z potworami Genma.
|
W poszukiwaniu Henri'ego kobieta przeszukuje katedrę, niestety, bez skutku.
| Nie pozostało nic innego, jak zejść tajemnym przejściem z ołtarza głównego do podziemi
|
Wchodzimy do Katedry Notre Dame. Na początek Michelle musi oczyścić z potworów wnętrze świątyni. Niestety, nigdzie nie ma chłopca, wobec czego schodzimy tajemnym przejściem otwartym w ołtarzu głównym do podziemi. Kierujemy się do pomieszczeń Teleportera (pomieszczenie z trzema czaszkami na drzwiach wejściowych). Po wejściu do środka atakuje nas dwóch strażników - recepta na ich eliminację: granaty - finezja na nic, blokują pociski obrotowymi mieczami. Po ich likwidacji widzimy wnękę, a w niej regał z dokumentacją. W ten sposób znajdujemy: Paris Report.
Laboratorium Guildensterna i Teleporter.
| Archiwum.
|
Paris Report - dokument, który zmienia bieg wypadków.
| Kim teraz jest Samanosuke? Przyjacielem czy wrogiem?
|
Oglądamy cutscenkę, która kieruje nas do ZOO w Boulogne. Tam jest Samanosuke i Henri. Podąża tam też Michelle.
Jestem na miejscu. Pora odnaleźć chłopca.
| Czas na penetrację obszaru ZOO w Boulogne.
|
Jedna część oczyszczona z intruzów - idziemy dalej.
| Sporo latających gadów, trzeba uważać!
|
Wchodzimy na teren ZOO. Po lewej stronie, obok sklepu z pamiątkami znajduje się szkatułka, a w niej apteczka. Idziemy do przodu. Na rozwidleniu drogi skręcamy w prawo, przy jej końcu podnosimy z ziemi dokument ZOO Flyer. Pora zapisać grę z punkcie save i zdecydować się na kierunek eksploracji. Proponuję marsz w lewo od punktu save. Oczyszczamy alejki z intruzów aż dochodzimy do końca drogi zatarasowanej przez ciężkie przedmioty. Po prawej stronie są drzwi, w które wchodzimy. Wewnątrz zastajemy dwóch niesympatycznych, przerośniętych typów, szczęśliwie, zostają zlikwidowani przez Michelle. Po drugie stronie przeszklonych boksów jest mała szkatułka, z której Ako przynosi apteczkę. Po lewej stronie pomieszczenia znajdują się wiodące w głąb drzwi, zablokowane przez żyjąca galaretowatą pajęczynę. Na razie niewiele można tu zrobić. Pora zawrócić w prawo (do końca aż poza punkt save). Są tu schody prowadzące do miniprzystani ze stateczkiem wycieczkowym.